راهنمای خرید تتر بدون احراز هویت

خرید تتر-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش ارزهای دیجیتال، محافظت از دارایی‌های ارزی در برابر نوسانات بازار، تبدیل به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تریدرها شده است. ظهور تتر به‌عنوان یکی از استیبل کوین‌های محبوب بازار، خیال معامله‌گران را از این جهت راحت کرده است.

تتر، استیبل کوینی محبوب است که  ارزش آن معادل یک دلار آمریکا بوده و مانند دیگر رمزارزها همچون بیت کوین، ارزش آن با نوسانات بازار بالا و پایین نمی‌شود. سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند نوسانات بازار، تاثیر کمتری بر روی ارزش دارایی آن‌ها داشته باشد، معمولا در معاملات خود از تتر استفاده می‌کنند. با وجود این، سیستم و فرایند طولانی احراز هویت برای خرید تتر، همواره یکی از مهم‌ترین مشکلات تریدرها بوده است.

کاماپرس در ادامه به معرفی تتر و صرافی معتبر برای خرید تتر بدون احراز هویت می‌پردازد.

تتر چیست؟

تتر(Tether) نخستین بار در سال 2014 با نام ریل کوین در بازار عرضه و مدتی بعد نام آن توسط شرکت آی فینکس به تتر تغییر پیدا کرد. تتر از ابتدا به‌عنوان یک استیبل کوین و با هدف مصون ماندن از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، پایه‌گذاری شد. درواقع تتر یک ارز دیجیتال بلاک‌چین محور است که علاوه بر برخورداری از امکانات ارزهای دیجیتال، مانند ارزهای فیزیکی، دستخوش تغییرات بازار رمزارزها نمی‌شود.

چرا ارزش تتر با نوسانات بازار تغییر نمی‌کند؟

رمز ارز تتر برخلاف سایر رمزارزها مانند بیت کوین یا تتر، توسط ارزهای فیات مانند دلار، یورو و بن پشتیبانی شده و به همین جهت ارزش آن تنها به پشتوانه این رمزارزها تغییر می‌کند و نوسانات بازار رمزارزها تاثیری بر روی آن ندارد. درحال حاضر، USDT به‌عنوان محبوب‌ترین توکن تتر، با پشتوانه دلاری و ارزشی معادل 1 دلار آمریکا، بسیار پرکاربرد بوده و در صرافی‌های دیجیتال، جایگزین دلار شده است.

راز آسمان پایتخت

تتر-کاماپرس

تتر چه کاربردهایی دارد؟

تتر به‌عنوان یکی از رمزارزهای محبوب که از امنیت بالایی برخوردار است، در موارد متعددی کاربرد دارد که برخی از آن‌ها در ادامه بررسی شده است؛

معامله و ترید: استفاده از رمزارزهایی چون تتر که ارزش ثابتی دارند، به‌عنوان وسیله پرداخت در معاملات از راه دور، موجب تسهیل این معاملات از نظر زمان، پروتکل‌های پرداخت و همچنین کاهش هزینه‌ها شده است.

حواله‌ها: جایگزینی تتر با حواله در انتقال پول در سطح بین‌المللی، مشکلات انتقال ارز مانند وجود شخص ثالث به‌عنوان ناظر، پرداخت کارمزد، تبدیل و ترنسفر را حل کرده است.

اعطای وام‌: تتر به‌واسطه ارزش ثابت و دلاری آن، گزینه‌ای مناسب برای اعطای وام، بدون نیاز به نگرانی از کاهش سرمایه درهنگام بازپرداخت محسوب می‌شود.

استفاده از تتر چه مزایایی دارد؟

ویژگی‌های مختلف تتر و مزایای متعدد آن، موجب محبوبیت و استقبال گسترده از این رمز ارز شده است. از جمله مزایای استفاده از تتر می‌توان به پشتیبانی از بلاک چین‌های مختلف، کارایی و خرید و فروش آسان، شفافیت و امنیت بالا، انتقال رایگان و تورم صفر اشاره کرد.

خرید تتر بدون احراز هویت ممکن است؟

خرید فروش تتر به‌عنوان یکی از رمرارزهای محبوب بازار، به‌صورت 24 ساعته در تمام صرافی‌ها انجام می‌شود. با وجود این، معامله‎ گران و کاربران در بسیاری موارد، به‌علت سیستم و پروسه زمان‌بر احراز هویت برای خرید تتر، از خرید این رمزارز پرکاربرد پشیمان می‌شوند.

به‌عنوان مثال در شرایطی که بازار نزولی است، می‌توانید با خرید فوری تتر، ارزش دارایی خود را حفظ کنید؛ این درحالی است که خرید تتر در صرافی‌های ایرانی، حدودا 24 تا 48 ساعت طول می‌کشد. صرافی پی ام ایکس چنج برخلاف تمام صرافی‌های ایرانی، امکان خرید تتر بدون نیاز به احراز هویت را فراهم کرده است.

نحوه خرید تتر بدون احراز هویت در پی ام ایکس چنج

برای خرید ارز تتر در صرافی پی ام ایکس چنج، نیازی به احراز هویت به‌شیوه سنتی و ارسال مدارک و طی کردن پروسه طولانی احراز هویت ندارید. برای خرید تتر از این صرافی، تنها کافی است با استفاده از یک سیم کارت به نام خودتان، در وبسایت صرافی ثبت نام کنید. پس از ثبت نام در وبسایت، باید از قسمت خرید و فروش آسان، در قسمت بالا گزینه تومان و در قسمت پایین گزینه تتر را انتخاب کرده و فورا رمز ارز تتر خود را برداشت کنید.

پی ام ایکس چنج

پی ام ایکس چنج(pmxchange)، به‌عنوان یک صرافی معتبر و قابل اطمینان، خدمات متعدد و ویژه‌ای را در زمینه خرید و فروش و مبادلات ارز دیجیتال برای کاربران خود فراهم کرده است. با خرید تتر از صرافی پی ام ایکس چنج، می‌توانید از مزایای این صرافی از جمله خرید بدون احراز هویت و ارسال مدارک، واریز آنی ارز تتر بلافاصله بعد اولین خرید، عدم نیاز به پرداخت کارمزد، واریز ارز تتر بر روی شبکه های مختلف از جمله TRC20-ERC20-BEP2-BEP20-SOLANA-MATIC، قیمت مناسب و منصفانه و همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته و پیگیری تمامی تراکنش‌ها توسط تیم پی ام ایکس چنچ بهره‌مند شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : پی ام اکسچنج
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز