رونمایی از محصولات جدید “مینو” در نمایشگاه شیرینی و شکلات

محصولات جدید گروه صنعتی مینو در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات ایران رونمایی شد.

به گزارش کاماپرس، گروه صنعتی مینو در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات از محصولات جدید این مجموعه شامل ساقه طلایی چند غله و اسنک بالشتی با مغزی شکلات با نام “بوم بوم” رونمایی کرد.

بیسکویت چند غله ساقه طلایی از آرد گندم، جو دوسر، جو، برنج، چاودار و سبوس گندم تولید و با کلسیم و ویتامین D3 غنی شده است. این محصول مزایای بیشماری برای سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بدن دارد. این بیسکویت‌ همچنین سرشار از فیبر بوده که برای دستگاه گوارش و عملکرد صحیح آن مفید است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اسنک بالشتی با مغزی شکلات با نام “بوم بوم” دیگر محصول جدید این مجموعه بوده که از چند غله حاوی ویتامین‌های گروه ب، فیبر و سبوس گندم تولید و عرضه شده است.

به گفته روابط عمومی گروه صنعتی مینو، این مجموعه با بیش از ۸۰۰ محصول تولیدی شرکت‌های صنعتی مینو، صنایع غذایی مینو شرق، شوکوپارس، پارس گستر مینو، صنایع غذایی و آشامیدنی مینو زاگرس، مینو مارت و برخی دیگر از برندهای این گروه صنعتی در نمایشگاه حاضر شده است.

به گزارش کاماپرس، گروه صنعتی مینو با 6 دهه فعالیت تولیدی، نامی شناخته شده و نوستالژیک در صنعت صنایع غذایی ایران و حتی مصرف کنندگان سایر کشورها محسوب می‌شود.

اگرچه اکثر مصرف‌کنندگان شکلات مینو را با برندهایی همچون ساقه طلایی، رنگارنگ، پفک نمکی، ترد، شیک، مروارید و پتی‌بور می‌شناسند، اما این گروه صنعتی در روند رو به رشد خود در بازار اقدامات توسعه‌ای زیادی اجرا کرده و در همین نمایشگاه فعلی نیز از چند محصول جدید رونمایی کرده است.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات ایران از ۱۶ تا ۱۹ شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : مینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز