راه‌اندازی آکادمی باراکا / تولید برند جدید باراکا با نام باراکیدز

لست سکند

مدیر بازاریابی گروه صنعتی باراکا از راه اندازی آکادمی باراکا و رونمایی از چندین محصول جدید این برند خبر داد.

به گزارش کاماپرس، مریم احمدوند در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات، با بیان اینکه آکادمی باراکا بعد از نمایشگاه آغاز به کار می‌کند، ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با شرکت در دوره‌های تخصصی و متنوع آکادمی در حوزه شیرینی‌پزی، کیک پزی و نان، آموزش‌های آکادمیک کسب کنند.

وی با بیان اینکه دو گروه هدف برای این آکادمی در نظر گرفته شده است، گفت: اساتید شیرینی‌پز و قناد که از مشتریان مواد اولیه گروه صنعتی باراکا بوده، گروه هدف اول و سایر متقاضیان و علاقمندان به حرفه شکلات‌سازی و شیرینی‌پزی، گروه هدف دوم را تشکیل می‌دهند. دانشپذیران ضمن شرکت در دوره‌های آموزشی آکادمی می‌توانند رسپی‌های مختلف را آموزش دیده و دانش و مهارت خود را به‌روز کنند.

رونمایی برند جدید باراکا تحت عنوان “باراکیدز”

احمدوند در ادامه از رونمایی برند جدید باراکا تحت عنوان “باراکیدز” در حوزه کودکان خبر داد و گفت: هدف اصلی تولید باراکاکیدز برای گروه مخاطب کودک بوده است. این محصول کاملا نوآورانه تولید شده و نمونه مشابه داخلی و خارجی ندارد. مواد اولیه باراکیدز برای تامین سلامت گروه هدف، سلامت محور و دارای قند پایین بوده و همچنین چندین ویتامین‌ به مواد اولیه آن افزوده شده است.

راز آسمان پایتخت

وی با اشاره به بسته‌بندی جذاب محصولات برند باراکیدز، اضافه کرد: همچنین برای این برند 4 شخصیت با کاراکتر و سناریوی کودکانه طراحی شده تا مورد پسند گروه هدف قرار بگیرد. به زودی این محصول در محیط‌های مختص کودکان همچون مهدهای کودک، مدارس و پارک‌های بازی معرفی و رونمایی می‌شود.

مدیربازاریابی باراکا به تولید محصولات جدید این برند در بخش تک نفره، کادویی و پذیرایی نیز اشاره کرد و گفت: همچنین دو برند جدید گروه صنعتی باراکا در حوزه محصولات دست ساز با نام آبلارد در گروه پرمیوم و لاکچری و  برند سامرتی در دسته محصولات اقتصادی‌، به زودی رونمایی می‌شوند.

مزایای رقابتی باراکا

وی در ادامه با اشاره به مهمترین ویژگی‌ها و مزایای رقابتی برند باراکا، عنوان کرد: برند باراکا با قدمت بالای ۴۰ سال جزو سه برند اول کشور در حوزه شیرینی و شکلات بوده و همواره کیفیت را جزو بایدها و خط قرمز خود قرار داده است. تنوع و گستردگی محصولات با بیش از 200 کد محصول، در دسترس بودن و تولید محصولات خاص همچون شکلات‌های دارک 90 درصد برخی دیگر از مهمترین ویژگی‌های محصولات باراکا محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

توسعه صادرات باراکا

این فعال صنعت شکلات سازی همچنین با اشاره به جایگاه مطلوب شکلات ایرانی در سطح منطقه و بین کشورهای همسایه، بیان کرد: ایران و ترکیه جزو فعال‌ترین‌ها بوده و محصولات صادراتی نیز دارند. به عنوان نمونه شرکت باراکا به کشورهای حوزه خلیج فارس، روسیه و شمال آفریقا صادرات داشته و در حال توسعه این بخش است.

احمدوند در پایان به برخی چالش‌های صنعت شکلات سازی اشاره کرد و گفت: محدودیت‌های حوزه واردات از مهمترین چالش‌هاست. مجموعه باراکا با توجه به تاکید بر کیفیت محصول، گاها به دلیل نبود و عدم واردات مواد اولیه مناسب و با کیفیت، تولید خود را موقتا متوقف کرده است.

گفتنی است، بخش باراکا پروفشنال در حاشیه نمایشگاه دموهای آموزشی مختلف را در اختیار متقاضیان و صنف بیکری و قنادی قرار می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، باراکا در سال ۱۳۵۸، به عنوان یکی از برندهای زیرمجموعه گروه صنعتی باراکا فعالیت خود را آغاز کرد و امروز با گذشت بیش از 40 سال ضمن تولید محصولات متنوع، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان شکلات ایران شناخته شده است.

بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات، ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت از 16 تا 19 شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

مرتبط با : باراکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز