کیک‌های صبحانه جایگزینی مناسب برای این وعده غذایی

یک کیک خوب، یک صبحانه خوب را می‌سازد. همه چیز به میزان مصرف و نوع کیکی که می‌خورید بستگی دارد. بسیاری از مردم با وعده صبحانه دست و پنجه نرم می‌کنند، زیرا هرگز زمان کافی برای صبح زود بیدار شدن و تهیه یک وعده غذایی قبل از بیرون رفتن را ندارد. کیک صبحانه انتخاب راحتی است؛ پس از تهیه، تنها کاری که باید انجام دهید، این است که یک برش بزنید و آن را میل کنید. اما بهترین کیک صبحانه کدام است؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پیش از معرفی بهترین کیک صبحانه باید توجه داشت که از نظر تئوری، بهترین زمان برای خوردن کیک، زمان صبحانه است؛ چراکه یک روز کاری در پیش دارید و قطعاً بیشتر انرژی‌ که از خوردن کیک دریافت می‌کنید، خواهید سوزاند. کارشناسان ثابت کرده‌اند که خوردن کیک صبحانه می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. صبحانه مهمترین وعده غذایی است زیرا سوخت و ساز بدن، صبح‌ها سریع‌تر و بالاتر می‌رود. وقتی کالری بیشتری در زمان صبحانه دریافت می‌کنید، شما را از تلاش برای خوردن بیشتر در وعده‌های غذایی دیگر باز می‌دارد. صبحانه شما باید حاوی کربوهیدرات و پروتئین باشد، بنابراین فراموش نکنید که سایر مواد غذایی را به همراه کیک خود در اندازه‌های مناسب و در حد اعتدال قرار دهید. تمامی این موارد باعث می‌شوند افراد بسیاری از کیک در وعده صبحانه استفاده کنند.

کیک صبحانه با شکر اضافه!

بسیاری از کیک‌ها بیش از حد مملو از قند هستند و دقیقا به همین خاطر نمی‌توانند به عنوان بهترین کیک صبحانه انتخاب شوند. اما می‌توان کیک‌هایی را انتخاب کرد که از غلات کامل، میوه‌های تازه یا آجیل از جمله فندق تهیه می‌شوند. یک وعده غذایی کامل، هرگز تنها از یک ماده تشکیل نشده است.

در هر صورت خوردن کیک برای صبحانه بهانه‌ای برای اجتناب از خوردن هر چیز دیگری نیست، بلکه باید آن را با سایر غذاهای صبحانه استاندارد مانند چای، میوه‌های مخلوط، سبزیجات خرد شده و غیره مصرف کرد.

آریاک سفر

بهترین کیک صبحانه کدام است؟

کیک‌های کارخانه‌ای بسیاری با انواع طعم‌ها و مدل‌های مختلف در بازار وجود دارند تا به عنوان صبحانه یا میان وعده‌ا‌ی مناسب در کنار یک نوشیدنی گرم یا سرد سرو شوند. کارخانه بنیس با تولید انواع بیسکویت، شکلات، کاپ کیک، کلوچه و کیک‌های لایه‌ای و همچنین انواع کیک صبحانه نیاز و سلیقه مشتریان خود را در نظر می‌گیرد.

کیک براونی، مینی رول روکش‌دار، کیک سوترول بخشی از محصولات این مجموعه است. وزن و ترکیبات هر محصول در وبسایت بنیس بارگزاری می‌شود. در ادامه پنج کیک صبحانه بنیس معرفی می‌شود که برای شروع یک روز پرانرژی بسیار مناسب هستند؛

کیک صبحانه سه لایه با روکش شکلات

کیک‌های چندلایه معمولا بسیار پرطرفدار هستند. این کیک با سه لایه کاکائو و وانیل در کنار هم، با تزئیین شکلات انتخاب خوبی برای صبحانه یا عصرانه است. این کیک در اندازه بزرگ تعبیه شده و وزن آن 70 گرم است.

کیک صبحانه از نوع براونی مغزدار!

فندق همیشه به عنوان یک غلات پرانرژی معرفی می‌شود. انتخاب یک محصول که با فندق ترکیب شده باشد قطعا برای صبحانه گزینه مناسبی است. به خصوص آن‌که طعم آلبالو هم داشته باشد. وزن این کیک به 80 گرم می‌رسد.

کیک سه لایه وانیلی کاکائویی

بنیس با تولید یک کیک سه لایه دیگر، سلیقه مشتریان را در نظر گرفته‌است. این کیک سه لایه‌ای با دو لایه کاکائو در بالا و پایین و یک لایه وانیل در میان آن، از گزینه‌های پرطرفدار میان مشتریان است. وزن کیک 70 گرم است.

کیک براونی فندقی و وانیلی

از ترکیب فندق و وانیل نمی‌توان به سادگی گذشت. این کیک براونی با 80 گرم وزن، دارای کرمی از شیر است و بافت فندقی آن به عنوان کیک صبحانه می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل باشد.

کیک دو لایه روکش‌دار

دو لایه شکلات با یک لایه تزیین سس شکلات برای طرفداران کاکائو قطعا یک صبحانه محبوب است. در کیک لایه‌ای تورتا بنیس از کاکائو خالص استفاده شده و وزن آن 60 گرم است.

انتهای پیام

مرتبط با : بنیس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز