قیمت انواع شیرینی در آستانه عید نوروز

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شیرینی یکی از اعضای جدایی ناپذیر از عید نوروز است. در ماه‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت آرد و روغن و شکر، قیمت شیرینی افزایش یافته است. از طرفی با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز و افزایش تقاضا، قیمت شیرینی تا حد زیادی دچار نوسان می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه با جستجو در سایت دیجی کالا به بررسی قیمت انواع شیرینی می‌پردازد:

شیرینی نخودچی پذیرایی مخلوط

یکی از محبوب‌ترین شیرین‌های ایرانی، شیرینی نخودچی است که در انواع مختلفی طبخ می‌شود. این شیرینی در حجم نیم‌ کیلویی بسته‌بندی می‌شود. طعم‌های مختلف شکلاتی، نارگیلی، مربایی، کنجدی و میوه‌ای در یک بسته وجود دارند. این بسته نیم‌کیلویی با طعم‌های مختلف برای استفاده در مهمانی‌ها مناسب است. کوچک بودن هر شیرینی باعث می‌شود که در هر بسته بیش از 50 عدد شیرینی وجود داشته باشد. شیرینی نخودچی مخلوط در بسته‌های نیم‌کیلویی به قیمت  115 هزار تومان عرضه می‌شود.

 

راز آسمان پایتخت

شیرینی مخلوط قطاب و باقلوا سنتی یزد

قطاب و باقلوا یکی از شیرینی‌های سنتی پرطرفدار است. این محصول در بسته‌بندی 700 گرمی به صورت ترکیبی از سه نوع باقلوا پسته‌ای، گردویی و نارگیلی و یک نوع قطاب عرضه می‌شود. در تهیه این شیرینی از مواد اولیه باکیفیت استفاده شده است. این شیرینی به دلیل تنوعی که در یک بسته دارد، برای سرو کردن در مهمانی‌ها و پذیرایی مناسب است. این محصول در بسته‌های 700 گرمی به قیمت 110 هزار تومان عرضه می‌شود.

شیرینی مربایی مخلوط سنتی قزوین

شیرینی مربایی به شیرینی آلمانی نیز معروف است و یکی از خوراکی‌های سنتی و قدیمی محبوب در ایران محسوب می‌شود. این شیرینی سنتی قزوینی در بسته‌های 500 گرمی به صورت مخلوط عرضه می‌شود. این محصول در چهار طعم کنجدی، گل محمدی، پسته‌ای و نارگیلی و یه صورت دو ردیفه در یک بسته قرار گرفته است. کوچک بودن این شیرینی‌ها باعث می‌شود تعداد زیادی از آن در یک بسته وحود داشته باشد. این شیرینی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پذیرایی در عید است و در بسته‌های 500 گرمی به قیمت 95 هزار تومان عرضه می‌شود.

باقلوا گردویی کرمانشاه

باقلوا جزو شیرینی‌هایی است که در شهرهای مختلف ایران در شکل‌ها و طعم‌ها مختلف طبخ می‌شود. باقلوا کرمانشاهی با مواد اولیه آرد نول، تخم مرغ، روغن حیوانی، شکر، هل، دارچین، گلاب، جوز هندی و گردو تهیه می‌شود. این محصول به دلیل استفاده از پایه گردو، نسبت به باقلواهایی با طعم پسته و بادام، طعم بهتری دارد. باقلوا گردویی کرمانشاه در بسته‌های 600 گرمی به قیمت 110 تومان به فروش می‌رسد.

شیرینی نخودچی مخلوط یزد

شیرینی نخودچی علاوه بر خوشمزه بودن، ماندگاری بسیار بالایی دارد و یکی از اعضای ثابت در مهمانی‌ها و پذیرایی‌ها محسوب می‌شود. شیرینی نخودچی یزدی در پنج  و چهار طعم مدل کاکائویی، وانیلی، زعفرانی و ساده تولید می‌شود. این بسته شامل دو ردیف نخودچی است که روی هم چیده شده‌اند و در هر بسته بیش از 100 شیرینی وجود دارد. این محصول به عنوان یک شیرینی خوشمزه و به صرفه برای پذیرایی در بسته‌های 480 گرمی به قیمت 110 هزار تومان به فروش می‌رسد.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز