روند بازار بورس کاملا خنثی است!

لست سکند

شاخص کل بورس امروز هم شرایط خوبی نداشت و نتوانست به کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی برسد. براساس آخرین اطلاعات، این شاخص طی روز جاری نسبت به روز گذشته 7 هزار و 785 واحد  دیگر هم کاهش پیدا کرد و به مرز یک میلیون  و 274 هزار و 406 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز با کاهش 672 واحدی در مقایسه با دیروز، 324 هزار و 432 واحد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز حجم معاملات خرد بازار هم 4.8 میلیارد سهم شد و ارزش ان به 19 هزار و 927 میلیارد ریال رسید. امروز نماد «فارس»، «وغدیر» و «نوری» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. اما نماد «وبملت» تلاش کرد تا حدودی مانع از کاهش بیشتر شاخص کل بورس شود. بیشترین ارزش معاملات امروز بورس هم مربوط به نمادهای «وبملت»، «فزر» و «فملی» بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بیشترین افزایش قیمت امروز هم مربوط به نمادهای «دامین»، «غاذر» و «خنصیر» بود. قبلا تحلیلگران و فعالان بورسی پیش بینی کرده بودند که طی روز جاری نباید منتظر اتفاق خاصی در بازار سرمایه باشیم. چون الگوی رفتاری بورس بازان نشان دهنده این است که آن‌ها تمایل چندانی برای حضور در این بازار و فعالیت در آن ندارند.

رشد بورس در صورت برطرف شدن موانع و مشکلات آن

طی یک هفته گذشته شاخص در همین محدوده جابجا شده و شرایط خاصی در بورس روی نداده است. برخی از کارشناسان بورس معتقدند که روند بازار بورس در طی روزهای اخیر به شدت خنثی بوده و این مسئله ربطی به استراحت بازار یا کف سازی ندارد. تمام تلاش فعالان و سرمایه گذاران این بازار در جلوگیری از کاهش بیشتر شاخص کل بورس است. در صورتی که موانع و مشکلات موجود در بورس برطرف نشود نمی‌توان انتظار رشد قابل توجه را از این بازار داشت.

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز