بورس هنوز هم در وضعیت کاهشی است اما با سرعت خیلی کم!

امروز هم شاخص کل بورس 280 واحد نسبت به سه روز پیش کاهش پیدا کرد و آخرین روز بهمن ماه را هم قرمز رنگ به پایان رساند. طی روز جاری شاخص کل بورس یک میلیون و 282 هزار و 131 واحد شد. همچنین شاخص کل هم وزن نیز 199 واحد دیگر در مقایسه با چهارشنبه گذشته کاهش پیدا کرد و در مرز 325 هزار و 84 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از خبرگزاری مهر، بورس تهران امروز در آغاز کار قدرت زیادی داشت اما در ادامه عرضه برخی نمادها بر جریان تقاضای موجود در بازار غلبه کرد و رشد ایجاد شده در این بخش را خنثی کرد. هنوز هم سرمایه گذاران حقیقی بورس در خارج گود قرار دارند و شرایط بازار را مشاهده می‌کنند. اکنون تنها سرمایه گذاران کوتاه مدت در بازار حضور دارند و در حال نوسان گیری از سهام مختلف هستند تا سود به دست بیاورند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

برخلاف برخی پیش بینی‌ها روند بازار بورس چندان مشخص نیست. علت عمده این موضوع هم به وضعیت نابسامان اقتصاد ایران و کاهش ارزش پول ملی باز می‌گردد. در واقع با فرض رفع تحریم، باز هم سودآوری نمادهای مختلف بورسی مورد تردید است.

کدام نمادها باعث کاهش شاخص کل بورس شدند؟

امروز حجم معاملات خرد بازار 4.8 میلیارد سهم اعلام شد و ارزش آن‌ها هم به 22 هزار و 27 میلیارد ریال رسید. امروز نمادهای «وبملت»، «خودرو» و «وتجارت» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس داشتند. با این حال اثر منفی نمادهای مثل شبندر و شپنا، این تاثیرات مثبت را خنثی کرد. بیشترین ارزش معاملات روز جاری هم مربوط به نمادهای «فزر»، «وبملت» و «فولاد» بود. نمادهای «وپست»، «شتوکا» و «بدرخش» هم بیشترین افزایش قیمت پایانی را در بازار بورس امروز به ثبت رساندند.

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز