سرخ پوشی بورس در آخرین هفته بهمن ماه

لست سکند

همانطور که بورس بازان از قبل پیش بینی کرده بودند، امروز اتفاق قابل توجهی برای شاخص کل بورس رقم نخورد. شاخص کل بورس طی روز جاری نسبت به دو روز قبل 846 واحد کاهش پیدا کرد و به مرز یک میلیون و 282 هزار و 478 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دوشنبه، 218 واحد افت داشت و 325 هزار و 284 واحد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، حجم معاملات خرد بورس طی روز جاری 3.2 میلیارد سهم شد و ارزش آن‌ها هم به 16 هزار و 708 رسید. امروز نماد «ومعادن» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «شتران» و «خودرو» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. بیشترین ارزش معاملات امروز بورس هم مربوط به نمادهای «فزر»، «تجلی» و «فملی» بود. بیشترین افزایش قیمت پایانی امروز بورس به نمادهای «سیمرغ»، «وآوا» و «خشرق» مربوط می‌شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بورس برخلاف تصور معامله گران رفتار کرد

اقتصاد نیوز طی نظرسنجی که از فعالان و معامله گران بورسی انجام داده بود، اعلام کرد که بورس در روز چهارشنبه تغییر محسوسی نخواهد داشت. اما انتظار می‌رفت که شاخص در همان محدوده سبز رنگ باقی بماند. چون توان خریداران نسبت به فروشندگان بهتر بود. در حال حاضر بورس بازان هم نسبت به مذاکرات وین حساسیت پیدا کرده‌اند. در صورتی که نتیجه مذاکرات به زودی مشخص شود، بازار هم روند بهتری را پیدا می‌کند و سرمایه گذاران با خیال آسوده در این بخش فعالیت خواهند کرد. به نظر در حال حاضر سرمایه گذاران منتظر هستند تا تکلیف مذاکرات برجام مشخص شود.

امروز حقوقی‌‌ها سرآمد ورود پول به بازار بورس بودند و 3 هزار و 300 میلیارد ریال نقدینگی را به این بخش وارد کردند. بیشترین تزریق پول حقوقی‌ها در سه گروه «فلزات اساسی»، «فرآورده‌های نفتی» و «بیمه و صندوق بازنشستگی» بود.

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز