باز هم سرازیری بورس !

شاخص کل بورس طی روز جاری 8 هزار و 37 واحد کاهش پیدا کرد و به مرز یک میلیون و 276 هزار و 24 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز با کاهش هزار و 423 واحدی که داشت در محدوده 324 هزار و 866 واحدی قرار گرفت. به نظر هیئت دولت سیزدهم، مسائل و مشکلات عمده حال حاضر بورس به دولت قبل باز می‌گردد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرایط بورس همچنان نوسانی است و دست اندرکاران دولت جدید، دولت قبلی را به عنوان مقصر اصلی این شرایط می‌شناسد. به گفته سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور، در دولت قبلی تبلیغات زیادی برای ورود به بورس صورت گرفت که صحیح نبود. چون مردم تصور کردند که بورس مکانی است که ظرف مدت کوتاهی پول‌های آن‌ها را چند برابر می‌کند. در واقع باید مردم درباره ریسک‌ها و شرایط بازار بورس اطلاعات کافی را به دست می‌آوردند و سپس وارد این بخش می‌شدند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

حسینی معتقد است که در واقع دولت قبلی در این خصوص به خوبی عمل نکرده و موضوع را برای مردم توضیح نداد تا شبهه‌های کنونی و عدم اطمینان بسیار زیاد درباره بورس به وجود نیاید. فعلا دولت جدید روی این قبیل مسائل تمرکز دارد تا مشکلات مربوط به بازار سرمایه و در نتیجه اقتصاد حل شود.

کدام نماد بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس گذاشت؟

امروز حجم معاملات خرد بازار بورس به 3.37 میلیارد سهم رسید و ارزش این تعداد معامله هم 16 هزار و 860 میلیارد ریال اعلام شد. طی روز جاری نمادهای «میدکو»، «نوری» و «فملی» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. بیشترین ارزش معاملات امروز بازار بورس هم مربوط به نمادهای «تجلی»، «خکاوه» و «فولاد» بود. نمادهای «تکشا»، «شپاکسا» و «غنوش» هم بیشترین افزایش قیمت پایانی را در بورس امروز به ثبت رساندند.

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز