روغن پالم چگونه تهیه می شود (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

این روزها روغن پالم در هر چیزی یافت می شود. در واقع، این روغن در بیش از 50% از محصولات بسته بندی شده ای که در سوپرمارکت ها می بینیم وجود دارد، از پیتزا و پیراشکی گرفته تا شکلات و دئودرانت و شامپو و حتی در خمیر دندان. علاوه بر این، از روغن پالم در غذای حیوانات و حتی در برخی نقاط دنیا به عنوان بیوسوخت نیز استفاده می شود. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که یکی فرایند تهیه روغن پالم را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، علت این که روغن پالم همه کاره است و در همه چیز یافت می شود این است که ویژگی ها و عملکردهای بسیار متفاوتی دارد، به همین خاطر تا این اندازه کاربردی است و به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن در دمای اتاق نیمه جامد است و در برابر اکسیداسیون مقاومت بالایی دارد به این ترتیب می تواند عمر قفسه ای محصولات را بالا ببرد.

راز آسمان پایتخت

روغن پالم در دمای بالا آب نمی شود و می تواند به غذاهای سرخ شده بافتی ترد بدهد. این روغن بدون بو و بدون رنگ است و ظاهر محصولات غذایی را تغییر نخواهد داد. در برخی کشورهای آسیایی و آفریقایی از این روغن درست مانند روغن آفتابگردان یا روغن زیتون برای پخت و پز استفاده می شود.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز