روش های کاربردی برای پس انداز بیشتر با اپلیکیشن بلوبانک

تورهای مسافرتی لحظه آخر

افراد در دنیای امروز برای پس انداز بیشتر همواره مشکلات زیادی دارند و در این خصوص به یک تلنگر یا برنامه مناسبی احتیاج است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برای صرفه جویی در هزینه‌ها یا پس انداز کردن باید مراحل مختلفی را پشت سر گذاشت که از جمله آن‌ها ثبت و نظارت بر هزینه‌ها است. افرادی که مایل به ثبت هزینه‌ها هستند کافی است به بخش بلوچارت اپلیکیشن بلوبانک مراجعه کنند. در این بخش گزارش مالی ماهانه و سالیانه ارائه می‌شود. پس انداز خودکار یکی دیگر از موارد است که به افزایش پس‌ اندازها کمک می‌کند. این مورد با بخش بلوباکس امکان پذیر شده، زیرا این بخش مانند یک قلک عمل می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

ضمنا افراد به کمک بلوباکس امکان تعیین اهداف بلندمدت یا کوتاه مدت خود را برای پس انداز دارند. پرداخت به موقع قبوض یکی دیگر از مواردی است که به کاهش هزینه‌های زندگی کمک می‌کند. افرادی که در پرداخت قبض مشکل دارند، کافی است به بلوبانک خود مراجعه کرده و اطلاعات قبوض خود را وارد کنند. بعد از وارد کردن اطلاعات لازم، قبوض به صورت خودکار و به موقع پرداخت خواهند شد.

راز آسمان پایتخت

استفاده از تخفیفات شگفت انگیز و لحظه‌ای یکی دیگر از مواردی است که باعث کاهش هزینه خواهد شد. اگر افراد خریدهای خود را در زمان‌هایی انجام دهند که تخفیف برای خرید وجود دارد یا تخفیفات لحظه‌ای بهره ببرند، مبلغ کمتری برای خریدهای خود پرداخت خواهند کرد. این کار هم از طریق بلوبانک و مراجعه به باشگاه مشتریان بامن امکان پذیر است.

افرادی که هزینه‌های کوچک زندگی خود را حذف می‌کنند، امکان جمع آوری پول بیشتر و پس انداز را دارند. افرادی که بلوبانک دارند می‌توانند از طریق این اپلیکیشن خدماتی مانند باز کردن حساب، ارسال کارت بانکی و … را بدون هیچ هزینه و کارمزدی دریافت کنند.

افرادی که نمی‌توانند از ولخرجی بگذرند، بهتر است برای این موضوع راه حلی مثل هدف بلوباکس را مورد استفاده قرار دهند. قابلیت تعیین هدف به تازگی به بخش بلوباکس اضافه شده تا به راحتی برای هر باکس هدف مشخصی تعیین شود و افراد امکان مدیریت بهتر پس انداز خود را داشته باشند.

کنار گذاشتن بخشی از پول برای سرمایه گذاری بلندمدت نیز باعث پس انداز می‌شود که این موضوع هم از طریق بلوبانک قابل پیگیری است. خرید در حراج‌های فصلی، کاهش صورتحساب قبض تلفن، استفاده از وسایل حمل و نقل جمعی و ورزش کردن در خانه از جمله موارد دیگری است که میزان پس انداز افزایش می‌دهد. هر کدام از این موارد به نحوی در اپلیکیشن بلوبانک وجود دارند و می‌توان از این طریق مسائل مذکور را کنترل کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بلوبانک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز