رنج روور ایوک 2024 با چهره ای دلبرانه رونمایی شد (ویدیو)

رنج روور ایوک جدید کاراکتری جذاب و پیچیده دارد و علاوه بر طراحی زیبا از جدیدترین فناوری ها نیز برخوردار است. در ساخت رنج روور ایوک مدل 2024 مانند دیگر شاسی بلندهای لوکس از مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده شده است و به طور قطع مشتریان این سگمنت را به سوی خودش جذب خواهد کرد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند رنج روور ایوک مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رنج روور ایوک مدل 2024 در تیپ های Evoque S، Dynamic SE، Dynamic HSE و Autobiography به بازار عرضه می شود. مشتریانی که به خودروهای هیبرید-پلاگین علاقه مند هستند نیز می توانند مدل P300e را انتخاب و در رفت و آمدهای روزمره بدون ایجاد هیچ گونه آلایندگی از آن استفاده کنند. ساختار جدید باتری این مدل آن را قادر ساخته است فقط در حالت برقی مسافتی برابر با 62 کیلومتر را بپیماید.
رنج روور ایوک مدل P300e به صورت استاندارد به یک شارژر سریع برق DC نیز مجهز شده است تا شارژ کردن آن در سریع ترین زمان ممکن صورت بگیرد.
هدف رنج روور ایوک مدل 2024 این است تا سالم ترین محیط کابین را برای سرنشیناش ایجاد کند و به همین منظور یکی از پیچیده ترین سیستم های کنترل هوای کابین را به کار گرفته است. سیستم Cabin Air Purification Plus برای نخستین بار در رنج روور ایوک مدل 2024 ارائه گردیده است و مزیت های زیادی نسبت به سیستم های مشابه دارد.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : رنج روور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “رنج روور ایوک 2024 با چهره ای دلبرانه رونمایی شد (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز