اقتدار جیپ رنگلر 2024 در آفرود بازی (ویدیو)

قهرمانان ورزشی همیشه از نوعی تمرکز خاص برخوردارند که آن ها را در رشته خودشان به اسطوره تبدیل می کند، در دنیای خودرو نیز این جیپ رنگلر است که به مدت چند دهه یکه تاز بیراهه نوردی است. این خودرو پس از 38 سال تولید وارد نسل چهارمش شده است و رقبا را به مبارزه می طلبد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که بیراهه نوردی شگفت آور جیپ رنگلر مدل 2024 را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، جیپ رنگلر پس از گذشت چند دهه از تولیدش هنوز هم خودرویی مطرح در زمینه آفرود به شمار می آید. این خودرو در سال 2024 فیس لیفت شده و شکل و شمایل یک شاسی بلند را به خود گرفته است. رینگ ها از طراحی جدیدی برخوردار شده اند و به جز در تیپ پایه Sport، تمامی تیپ ها از کیسه هوای جانبی برای صندلی های ردیف دوم و سوم بهره می برند. صندلی های جلو نیز به صورت برقی قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و به گفته کمپانی سازنده این آپشن هنگامی که خودرو در آب حرکت می کند می تواند بسیار کاربردی باشد.

راز آسمان پایتخت

همانطور که پیشتر گفته شد جیپ رنگلر مدل 2024 شکل و شمایل یک شاسی بلند را به خود گرفته است و به همین خاطر می توان آن را رقیبی برای فورد برونکو، لندروور دیفندر و تویوتا 4رانر به شمار آورد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : جیپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “اقتدار جیپ رنگلر 2024 در آفرود بازی (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز