تویوتا آلفارد 2024 ؛ رولز رویس ژاپنی رونمایی شد (ویدیو)

لست سکند

اگر به دنبال خریدن یک ون فوق العاده از برند ژاپنی تویوتا هستید بهتر است پول تان را آماده کنید چون این کمپانی به تازگی از ون تویوتا آلفارد مدل 2024 رونمایی کرده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که ون جدید تویوتا آلفارد مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، ون جدید تویوتا آلفارد مدل 2024 از کابینی لوکس بهره می برد و فضای زیادی را در اختیار سرنشینان قرار می دهد. این ون به آفتابگیرهایی جدید مجهز شده است و صندلی های جدید آن نیز راحتی سرنشینان را تضمین می کنند.

به لطف معماری جدید و استفاده از مواد عایق صدا و تایرهای مخصوص، میزان صدایی که وارد کابین می شود به میزان 50 درصد کاهش یافته است.

راز آسمان پایتخت

مشخصات فنی تویوتا آلفارد مدل 2024

تویوتا آلفارد مدل 2024 به صورت دیفرانسیل جلو و یا چهار چرخ محرک در اختیار مشتریان قرار می گیرد و به یک سیستم هیبریدی مجهز شده است. سیستم هیبرید-پلاگین نیز به زودی روانه بازار خواهد شد.

تیپ های پایین تر تویوتا آلفارد مدل 2024 به یک موتور تنفس طبیعی غیر برقی و 2.5 لیتری مجهز شده اند که چهار سیلندر است و 180 اسب بخار نیرو تولید می کند. موتورهای هیبریدی که بر روی تیپ های بالاتر تعبیه شده است نیز 2.5 لیتری است و می تواند در کنار موتور برقی در مجموع 250 اسب بخار نیرو تولید کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “تویوتا آلفارد 2024 ؛ رولز رویس ژاپنی رونمایی شد (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز