رشد 630 درصدی سود هلدینگ مدیریت صنعت شوینده

تور لحظه آخری-کاماپرس

شرکت مدیریت صنعت شوینده طی یازده ماه گذشته توانسته بالغ بر هزار و 570 میلیارد ریال درآمد عملیاتی به دست آورد. همچنین سود عملیاتی این شرکت تقریبا هزار و 386 میلیارد ریال اعلام شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار سرمایه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سود خالص این شرکت در زمان حاضر نسبت به سال گذشته 630 درصد افزایش پیدا کرده است. این مجموعه در حال حاضر با مدیریت امیرعلی نعمت الهی مشغول به فعالیت است و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های صنعت شوینده کشور شناخته می‌شود. طبق اطلاعات موجود، این هلدینگ بزرگ تقریبا 10 درصد بازار صنعت شوینده کشور را در اختیار دارد و زیرمجموعه‌های آن شرکت‌های بزرگی مثل پاکسان هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مدیریت این شرکت تا به حال مقام‌های مختلفی را در کشور به دست آورده است. طی ششمین اجلاس سراسری معرفی مدیر سال، نعمت الهی به عنوان یکی از مدیران برتر کشور معرفی شد و با اهدای نشان عالی از وی تجلیل به عمل آمد.

مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده کشور به دلیل ایجاد تحولاتی بنیادین در خصوص حمایت از تولید، جهش صادرات، سودآوری، اصلاح و همچنین نزدیک کردن فرآیندهای کلان مدیریتی و راهبردی این مجموعه به استانداردهای جهانی توانست جایزه نشان عالی مدیر سال را از آن خود کند.

افتخار آفرینی جدید پاکسان

البته شرکت پاکسان این هلدینگ نیز همواره از مجموعه‌های کارآمد صنعت شوینده کشور بوده و اخیرا توانسته خود را در بین 500 شرکت برتر صادراتی جای دهد. پاکسان به عنوان تنها شرکت صنعت شوینده به دلیل رشد صادرات، تنوع بازارهای هدف صادراتی، برند و کیفیت کالای صادر شده و همچنین سطح فناوری و ارزش افزوده محصولات خود موفق به دریافت مدال صادر کننده برتر شده است.

این مدال برای اولین بار در تاریخ صنعت شوینده کشور به شرکت پاکسان تعلق گرفت و یک افتخار دیگر برای هلدینگ صنعت شوینده کشور شد.

مرتبط با : مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز