رشد دوباره قیمت طلا ؛ حباب سکه منفی شد!

با توجه به رشد ادامه دار نرخ دلار و اونس، قیمت طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 21 هزار و 900 تومان دیگر بالا رفت و به مرز یک میلیون و 231 هزار و 200 تومان رسید. نرخ سکه هم در مقایسه با روز قبل 110 هزار تومان افزایش پیدا کرد و در کانال 12 میلیون تومانی تثبیت شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معامله گران و کارشناسان بازار طلا معتقدند با توجه به رشد ارزش اونس، در صورتی که نرخ دلار هم مانند روز گذشته با قدرت افزایش پیدا کند، امکان عبور قیمت سکه از محدوده 12 میلیون و 200 هزار تومانی وجود خواهد داشت. این مرز قیمتی برای سکه حیاتی است و در صورت عبور از محدوده مذکور، امکان رشد بیشتر قیمت سکه وجود دارد. در حال حاضر حباب سکه هم منفی اعلام شده و ارزش ذاتی این فلزگرانبها به محدوده 12 میلیون و 200 هزار تومانی رسیده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

اونس به یک نرخ تاریخی رسید

قیمت اونس هم در مقایسه با روز قبل 1.28 درصد بالا رفته و در محدوده 2 هزار و 8 دلاری توقف کرده است. نرخ اونس تحت تاثیر جنگ اوکراین و روسیه همچنان در مدار صعودی است و روی دور تند آن حرکت می‌کند. در روزهای آینده هفته جاری، داده‌های مربوط به تورم ایالات متحده آمریکا منتشر خواهد شد که روی نرخ اونس اثرگذار است.

اما بسیاری از کارشناسان پیش بینی می‌کنند که با توجه به رشد چشم گیر بهای نفت، نرخ تورم این ماه بسیار بیشتر از ماه‌های گذشته باشد. هم اکنون نرخ نفت به بالاترین میزان خود در چند سال اخیر رسیده و این مسئله اثر مستقیمی روی قیمت بنزین و دیگر فرآورده‌های نفتی تولیدی در آمریکا خواهد داشت. بنابراین انتظار می‌رود متوسط تورم در این کشور افزایش پیدا کند.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز