رزرو آنلاین بهترین هتل 5 ستاره مشهد + قیمت

بهترین هتل 5 ستاره مشهد از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا

به جرات می‌توان راحت‌ترین و کم‌دردسرترین راه برای رزرو هتل در شهرها و کشورهای مختلف را استفاده از سایت‌های آنلاین رزرو تور و هواپیما دانست. سایت‌های زیادی هستند که به صورت آنلاین به مسافران خدمات ارائه می‌کنند ولی تشخیص اینکه کدامیک از آن‌ها می‌توانند خدماتی 100 درصد عالی و بدون هیچ عیب و نقصی را به کاربران ارائه کنند کار آسانی نیست. پس قبل از هر چیز باید خدمات و امتیازدهی کاربران به سایت‌های مختلف ارائه کننده خدمات آنلاین تور و هتل و بلیط را بررسی نمایید.

کاماپرس در این گزارش، در مورد رزرو آنلاین بهترین هتل 5 ستاره مشهد صحبت می‌کند.

1-هتل 5 ستاره درویشی

هتل درویشی که یکی از هتل‌های 5 ستاره مجلل و مدرن در شهر مشهد است در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است. این هتل که در خیابان امام رضا در 1/2 کیلومتری حرم واقع شده دارای معماری منحصر به فرد، خدمات باکیفیت و دسترسی آسان به مرکز شهر و حرم مطهر امام رضا است. به این صورت که فاصله این هتل تا حرم مطهر، 17 دقیقه پیاده روی است. از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به اسپا، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، و رستوران و … اشاره کرد.

قیمت هر شب اقامت در این هتل از 2 میلیون و 200 هزار تومان شروع می‌شود.

1-هتل 5 ستاره درویشی

راز آسمان پایتخت

2-هتل 5 ستاره الماس 2

هتل 5 ستاره الماس 2 که یکی از جدید‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های مشهد به شمار می‌رود سالانه مسافران و گردشگران زیادی را که با مقاصد تفریحی و زیارتی به مشهد آمده‌اند به خود جذب می‌کند. این هتل مجموعاً 215 اتاق و سوئیت دارد که با اتاق‌های متنوع و امکانات متفاوت به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند. این هتل بخشی از هتل‌های زنجیره‌ای الماس است و در هر طبقه آن معماری‌های مختلفی مانند ایران، ترکیه، روسیه، آفریقا و … دیده می‌شود. فاصله این هتل تا حرم مطهر 1.1 کیلومتر است که 16 دقیقه پیاده روی دارد.

قیمت هر شب اقامت در این هتل از 2 میلیون و 300 هزار تومان شروع می‌شود.

2-هتل 5 ستاره الماس 2 

3-هتل 5 ستاره قصر مشهد

هتل بین‌المللی قصر مشهد یک هتل پنج ستاره است که با تعداد ۲۲۰ اتاق در یک ساختمان ۷ طبقه قرار دارد و امکانات با‌کیفیت و خدمات رفاهی فوق‌العاده‌ای را به مسافران ارائه می‌کند. از جمله مزایای این هتل می‌توان به موقعیت مکانی آن برای دسترسی آسان به مراکز و اماکن گردشگری مانند حرم مطهر، بازار رضا، خانه تاریخی داروغه و موزه اشاره نمود.

همچنین این هتل دارای امکاناتی مثل رستوران‌، کافی‌شاپ، سالن ورزشی و استخر است که خدمات بی‌نظیری را به مهمانان ارائه می‌کند. فاصله این هتل تا حرم مطهر 1 کیلومتر است و 15 دقیقه پیاده‌روی دارد.

قیمت هر شب اقامت در این هتل از 2 میلیون و 300 هزار تومان شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هتل بین المللی قصر مشهد

4-هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه‌الرضا مشهد یکی دیگر از معروف‌ترین هتل‌های پنج ستاره مشهد است که با 325 اتاق در 18 طبقه آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران است. این هتل در خیابان شیرازی و در فاصله 200 متری از حرم امام رضا (ع) قرار دارد. از جمله ویژگی‌های خاص این هتل که با معماری و سبک ایرانی طراحی و ساخته شده، می‌توان به رستوران چرخان آن اشاره کرد. این هتل دارای امکانات فوق‌العاده‌ای مانند سالن ورزشی، استخر، نمازخانه، کافی شاپ، اینترنت رایگان، تلویزیون و … است.

قیمت هر شب اقامت در این هتل از 5 میلیون و 600 هزار تومان شروع می‌شود.

4-هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد

5-هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد یکی از مجلل‌ترین هتل‌های 5 ستاره در نزدیکی حرم مطهر امام رضا است که با انواع اتاق‌ها و امکانات رفاهی و منظره‌ای از حرم مطهر و شهر مشهد عنوان یکی از خاص‌ترین هتل‌های مشهد را به خود اختصاص داده است. این هتل دارای اتاق‌های مجلل، لوکس و راحت با امکانات کامل برای آسایش حال مهمانان است. از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به سالن ورزشی، استخر، نمازخانه، کافی شاپ، اینترنت رایگان، سونا، جکوزی و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد. این هتل در 1.5 کیلومتری حرم مطهر قرار دارد که 22 دقیقه پیاده روی دارد.

قیمت هر شب اقامت در این هتل از 2 میلیون و 300 هزار تومان شروع می‌شود.

5-هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپفلایتیو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز