رخ نمایی شاسی بلند لکسوس تی ایکس 500 مدل 2024 (ویدیو)

این روزها بازار شاسی بلندهایی که از سه ردیف صندلی بهره می‌برند بسیار داغ است و کمپانی لکسوس نیز با شاسی بلند لوکس تی ایکس 500 پا به رقابت در این میدان گذاشته است. این شاسی بلند علاوه بر این که هفت سرنشین را در خودش جا می‌دهد، پشت صندلی‌های ردیف سوم نیز از فضای بار زیادی برخوردار است و رقبا را با چالش می‌کشد. در ادامه ویدیویی تماشا می‌کنید که شاسی بلند لکسوس تی ایکس 500 مدل 2024 را معرفی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، پس از موفقیت زیاد رقبا در این سگمنت، باید آماده بود و بزرگترین محصول کمپانی لکسوس را مشاهده کرد. این خودروساز ژاپنی به تازگی از تی ایکس 500 مدل 2024 رونمایی کرده است که نه تنها بزرگ ترین شاسی بلند این شرکت، بلکه نخستین محصول آن به شمار می آید که ردیف سوم آن می توانند به راحتی سرنشینان بزرگسال را در خودش جا بدهد.

شاسی بلند لکسوس تی ایکس 500 مدل 2024 به یک پیشرانه هیبریدی 2.4 لیتری مجهز شده است که می تواند 366 اسب بخار نیرو و 554 نیوتن متر گشتاور تولید کند. مدل تی ایکس 500 اچ پلاس نیز از یک پیشرانه هیبرید-پلاگین شش سیلندر و 3.5 لیتری بهره می برد که نیروی خارق العاده ای برابر با 406 اسب بخار تولید می کند.

راز آسمان پایتخت

با این که کمپانی لکسوس اطلاعات رسمی مربوط به قیمت این شاسی بلند لوکس را تا اواخر امسال اعلام نخواهد کرد ولی انتظار می رود قیمت تیپ پایه تی ایکس 350 در حدود 55 هزار دلار باشد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : لکسوس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز