میتسوبیشی ایکس فورس 2024 ؛ جدیدترین شاسی بلند جمع و جور ژاپنی (ویدیو)

میتسوبیشی ایکس فورس یک شاسی بلند جمع و جور است که نخستین بار در بازار اندونزی و فیلیپین عرضه خواهد شد و برای پیمایش مسیرهای تنگ و باریک برون شهری بسیار مناسب است. این شاسی بلند جادار و همه کاره از عملکردی عالی بهره می برد و زیبایی و قدرت را در هم آمیخته است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند میتسوبیشی ایکس فورس مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، میتسوبیشی ایکس فورس 2024 از یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری DOHC بهره می برد که این شاسی بلند 5 نفره را قادر می سازد از 104 اسب بخار نیرو و 141 نیوتن متر گشتاور برخوردار باشد. تنها گیربکسی که برای این خودرو عرضه می شود گیربکس متغیر پیوسته (CVT) است.

سیستم تعلیق میتسوبیشی ایکس فورس 2024 به گونه ای طراحی شده که آن را برای رفت و آمد در جاده های برون شهری و باریک آسیایی مناسب می کند، کمک فنرها نیز وظیفه شان را به خوبی انجام می دهند.

راز آسمان پایتخت

میتسوبیشی ایکس فورس 2024 در دو مدل دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک در اختیار مشتریان قرار می گیرد. مدل چهار چرخ محرک دارای حالت های رانندگی Normal، Wet ،Gravel  و  Mud است و می تواند از پس هر شرایط جاده ای بر بیاید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : میتسوبیشی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز