برتری بلوبانک از نظر مردم و داوران در جشنواره وب و موبایل

لست سکند

چهاردهمین جشنواره وب و موبایل شنبه، بیست و یکم اسفندماه، به پایان رسید و برگزیدگان این دوره معرفی شدند. در این دوره جشنواره بلوبانک توانست رتبه نخست را در بخش کسب و کار، حوزه فین تک، قرار گیرد و جوایز هیئت داوران و آرا مردمی را به دست آورد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جشنواره وب و موبایل ایران چند سال است که با هدف معرفی و آشنایی بیشتر مردم با ابزارهای جدید وب و موبایل برای داشتن زندگی بهتر آن‌ها برگزار می‌شود. در هر دوره جشنواره کسب و کارهای مختلفی که در بستر وب و به شکل اپلیکیشن فعالیت دارند، حضور پیدا می‌کنند. امسال بلوبانک یکی از شرکت کنندگان این جشنواره بود که در بخش فین تک معرفی شد و توانست از نظر هیئت داوران و مردم به رتبه برتر این حوزه دست پیدا کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به گفته احمد ابراهیمی، مدیر تیم محصول بلوبانک، هدف اصلی این مجموعه از آغاز به کار تاکنون، ارائه محصولی با تجربه ساده برای برطرف کردن نیاز و خواسته‌های مردم است. اکنون این سامانه توانسته هم در بخش هیئت داوران هم آرا مردمی حائز رتبه برتر شود.

ابراهیمی معتقد است که کسب رتبه اول در دو بخش مذکور نشان دهنده این است که بلوبانک هم از نظر فنی و تخصصی و هم از لحاظ رضایت کاربران در شرایط مناسبی قرار دارد.

نگاهی گذرا به فعالیت بلوبانک

پیش‌تر در اوایل اسفندماه این سامانه در سومین جشنواره نهال فین تک هم رتبه نخست اپلیکیشن، محصول یا راهکار منتخب سال 1400 را کسب کرد.

این استارتاپ از سال 1398 در راستای گسترش نئوبانک، به عنوان یک شعبه دیجیتال تحت نظارت بانک سامان فعالیت خود را آغاز کرد. بلوبانک تاکنون نوآوری‌هایی شامل طراحی کارت‌های بانکی به شکل عمودی، رابط کاربری ساده و مدرن اپلیکیشن و ایجاد تعامل صمیمانه با کاربران را به ثبت رسانده است.

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز