اسامی برندگان جشنواره وب و موبایل ایران ۱۴۰۰ اعلام شد

لست سکند

چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران امروز به کار خود پایان داد و در نهایت اسامی سایت ها و اپلیکیشن های برتر سال ۱۴۰۰ از سوی شورای داوری اعلام شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ جشنواره وب و موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از وبسایت جشنواره وب و موبایل ایران، در این مراسم که امسال بدون برگزاری مراسم اختتامیه به اتمام رسید، بیشت از هزار و 600 اثر در ۶۴ گروه شرکت داشتند. در طول برگزاری این مراسم که از ابتدای دی ماه تا 21 اسفندماه برقرار بود، ۳۰۰ اثر در مرحله داوری حذف و دست آخر فقط هزار و ۳۰۰ اثر به مرحله دوم راه یافتند.

در ادامه این جشنواره شواری داوری امسال هم مانند سال پیش به صورت آنلاین به بررسی آثار پرداختند و اسامی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های راه یافته به دوره نیمه نهایی 9 روز پیش در روز ۱۳ اسفند به صورت رسمی اعلام شد.

گفتنی است بخش رای گیری مردمی، امسال با ثبت بیش از ۵۰۰ هزار رای، رشد چشم‌گیری در مقایسه با سال قبل داشت و می‌توان گفت در هر مرحله از داوری، سایت‌های شرکت کننده هر کدام به صورت متوسط ۲۵۰ رای دریافت کردند.

راز آسمان پایتخت

از جمله دیگر تغییرات مهم چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران 1400 می‌توان به حذف تندیس‌های فیزیکی اشاره کرد؛ امسال برای برندگان هر بخش از جشنواره، تندیسی در قالب NFT در نظر گرفته شده که طی روزهای آتی به حساب کاربری برندگان ارسال خواهد شد.

از جمله برندگان داوری چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران به تفکیک گروه می‌توان به بانک سامان در گروه «بانک و بیمه و شرکت‌های بورسی»، کارلنسر در گروه «اشتغال و کاریابی»، جاجیگا در بخش «گردشگری، سفر و خدمات وابسته»، ایسام در بخش «بازار آنلاین واسط خرید و فروش و خرید گروهی»، همیاب 4 در گروه «نیازمندی‌ها‌ی عمومی و تخصصی» و شرکت آچاره در گروه «سرویس های خدمات شخصی و منزل» اشاره کرد.

شایان ذکر است ژاکت بیش از هفت سال است که به عنوان بازارگاه خدمات و محصولات وردپرس فعالیت می کند. این مجموعه با بهره گیری از متخصصان، برنامه نویسان و طراحان حرفه ای و قدرتمند توانسته به موفقیت های بزرگی دست یابد. از جمله منتخب 3 دوره جشنواره وب ایران به عنوان برترین مارکت اینترنتی در سال های 95، 96 و 97 و اکنون ژاکت در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران 1400 نیز در لیست برندگان قرار دارد.

کارلنسر ، برنده بخش اشتغال و کاریابی این دوره از جشنواره وب و موبایل نیز، یک پلتفرم فریلنسینگ و دورکاری اینترنتی، جهت کاریابی و انجام پروژه آنلاین است که سعی کرده ارتباط و همکاری بین کارفرمایان و متخصصان یا انجام دهنگان کار را تسهیل کند. هزینه انجام پروژه در این پلتفرم، به صورت کاملا توافقی بین طرفین انجام می‌گیرد. این پلتفرم که از سال 1398 شروع به کار کرد، تاکنون یک بار به طور کامل، بازطراحی شده و به صورت پیوسته در حال به‌روز رسانی و افزودن امکانات و فیچرهای پیشرفته و جدید، طبق بازخورد کاربرانش است.

همچنین سامانه همیاب 24 به عنوان نخستین و گسترده‌‎ترین بستر استعلام و ردیابی گوشی، تبلت، لپ‌تاپ و… سرقتی/ مفقودی در کشور، با هدف پیشگیری و کاهش سرقت کالاهای دیجیتال و کاهش هزینه و زمان برای پیگیری کالاهای دیجیتال گمشده و سرقتی فعالیت می‌کند. این سامانه توانست در چهاردهمین دوره از جشنواره وب و موبایل ایران مقام اول را در حوزه‌ی نیازمندی‌های عمومی و تخصصی بدست آورد و گامی دیگر در مسیر رشد و توسعه کشور بردارد.

 

مرتبط با : آچارهآشید استودیوآنتنآیتولارزدیجیتالالوفودایران سرورایساماین وان مین دات کامبانک سامانبلوبانکبندرگردیپت پُرسپمیناتهران منجاجیگاچیدانهدختران قهرماندفتر شمارنگآهنگژاکتسینما تیکتشهرکتاب آنلاینفست دیکشنریکار و کسبکارزارکارلنسرکرفسکشمونمدرسه اَپمکانچینشاننواکهای وبهمگردیهمیاب 24همیارآکادمیورزش سهویدیتورویرگول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “اسامی برندگان جشنواره وب و موبایل ایران ۱۴۰۰ اعلام شد

  1. رضا گفته:

    کاشکی فقط به وبسایت های معروف لینک نمی‌دادید و از باقی وب‌سایت‌ها جوانی که تازه شروع کردند و برنده شدند هم حمایت میکردین

  2. نگار گفته:

    کارلنسر بار دومه که برنده میشه. آفرین. با این که فقط 2 ساله اومده ولی مثل تلگرام همش آپدیت میشه و امکانات اضافه میکنه. به عنوان یکی از کاربران کارلنسر که از همون اولش ثبت نام کردم، سایتی رو ندیدم تو مدت کوتاه این قدر تغییر بکنه. پشتیبانی شونم عالیه. به جای تیکت زدن، سریع یه زنگ میزنید یا با چت سایت یا تلگرام جواب میدن. ایشالا همین طوری بمونه همیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز