رایزنی اتاق های ایران و امارات برای همکاری در پروژه های زیرساختی عراق

لست سکند

حسین سلاح ورزی به رئیس اتاق امارات پیشنهاد همکاری مشترک شرکت‌های ایرانی و اماراتی در پروژه‌های زیرساختی عراق را ارائه کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی اتاق ایران در حاشیه سی و پنجمین اجلاس هیات مدیره اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی اسلامی در باکو رئیس اتاق ایران ضمن دیدار با عبدالله المزرعی بر اهمیت تقویت و توسعه همکاری‌های لجستیکی در مبادی ورودی دو کشور تأکید کرد.

او همچنین پیشنهاد ایجاد شرکت‌های مشترک ایرانی و اماراتی برای حضور در پروژه‌های زیرساختی در کشور عراق را ارائه کرد که مورد استقبال رئیس فدراسیون اتاق‌های بازرگانی امارات قرار گرفت و مقرر شد لیست پروژه‌های موردتوافق در ذیل بخش‌های مختلف میان اتاق ایران و اتاق امارات مبادله شود.

سلاح‌ورزی پیرو این پیشنهاد، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت خوبی که ایران در بحث صدور خدمات فنی و مهندسی دارد، می‌توان پروژه‌های زیرساختی موردنیاز عراق را با همکاری شرکت‌های اماراتی اجرا کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

رئیس فدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنایع امارات، نیز با اشاره به سفری که به‌تازگی به ایران داشته است، گفت: سابقه همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات بسیار طولانی است و امیدواریم با عملیاتی شدن مصوبات و توافقاتی که در سفر اخیر به ایران داشتیم، این همکاری‌های افزایش پیدا کند.

عبدالله المزروعی، ضمن تبریک انتخاب حسین سلاح ورزی به‌عنوان رئیس اتاق ایران، از آمادگی کامل طرف‌های اماراتی برای همکاری با اتاق ایران خبر داد و رئیس اتاق ایران دعوت کرد در صدر یک هیات تجاری و اقتصاد به امارات سفر کند.

در این دیدار، دو طرف موافقت کردند که به‌زودی برای صادرات کالاهای غیر تحریمی که ایران می‌تواند تأمین کند، برنامه‌ریزی گسترده‌ای بین طرف‌های ایرانی و طرف‌های اماراتی انجام شود و دو طرف بکوشند تا حجم همکاری‌های تجاری بین دو کشور به‌صورت قابل قبولی ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز