امضای تفاهم نامه همکاری بین رؤسای اتاق های ایران و ترکیه

رئیس اتاق ایران و رئیس اتاق‌های بازرگانی و بورس کالای ترکیه برای امضای تفاهم‌نامه همکاری به توافق دوجانبه رسیدند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس و به نقل از اتاق ایران در حاشیه اجلاس هیات مدیره اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی اسلامی سلاح‌ورزی با رفعت حصارچی اوغلو دیدار کرده و با امضای تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه موافقت کردند. سلاح‌ورزی در این دیدار از تشکیل کارگروه تجارت با ترکیه خبر داده و آمادگی ایران برای گسترش همکاری با کشورهای منطقه از جمله ترکیه را اعلام کرد.

او با دعوت از رئیس اتاق‌های بازرگانی و بورس کالای ترکیه برای سفر به تهران در آینده نزدیک، گفت: امیدواریم به‌زودی شما در رأس یک هیات اقتصادی و تجاری به تهران و دیگر شهرهای ایران سفر کنید و همایش تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و ترکیه با حضور فعالان اقتصادی دو کشور برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

رفعت حصارچی اوغلو، رئیس اتاق‌های بازرگانی و بورس کالای ترکیه نیز در این دیدار ضمن استقبال از برنامه‌های اتاق ایران برای توسعه همکاری‌های دوجانبه، پیشنهاد کرد: برنامه نقشه راه همکاری دو کشور در قالب یادداشت تفاهم همکاری میان روسای اتاق‌های دو کشور امضا شود. مسئله‌ای که با استقبال سلاح‌ورزی روبرو شد.

همچنین در این دیدار توافق شد: همکاری مشترک اتاق‌های بازرگانی ایران و ترکیه برای افزایش سطح تجارت دوجانبه، تبادل اطلاعات تجاری، همکاری در جهت رفع موانع تجاری، افزایش رفت‌وآمدهای هیات‌های تجاری تخصصی و برگزاری همایش‌های تجاری دوجانبه در دستور کار دو طرف قرار گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “امضای تفاهم نامه همکاری بین رؤسای اتاق های ایران و ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز