راهنمای خرید و قیمت مایع دستشویی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شستن دست ها بهترین راه برای محافظت از خانواده و محافظت از خود در برابر بیماری ها است. شما با شستن صحیح و منظم دست های خود با یک مایع دستشویی باکیفیت به سلامتی خود و عزیزان تان کمک خواهید کرد. اما قیمت مایع دستشویی خوب و باکیفیت چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟ در این مطلب می خوانیم.

به گزارش کاماپرس، در زمان های خاصی از روز شما در معرض خطر انقباض و انتشار باکتری ها هستید، مانند:

  • بعد از رفتن به توالت
  • قبل و بعد از تهیه غذا
  • بعد از عطسه، سرفه

و خیلی موقعیت های دیگر … .

بهترین مایع دستشویی-کاماپرس

چرا تمیز کردن دست ها مهم است؟

میکروب ها و ویروس های عامل بیماری به راحتی از طریق تماس دستی از فردی به فرد دیگر منتقل می شوند. ساده ترین اقدامی که می توانید برای جلوگیری از بیماری در طول همه‌گیری ها انجام دهید، شستن و تمیز کردن دست ها با مایع دستشویی است. با شستن مکرر دست ها با آب و مایع می توانید از خود و عزیزانتان در برابر میکروب ها محافظت کنید. فضاهای زندگی مانند مدارس، مهدکودک ها، ادارات، حمل و نقل عمومی، سالن های ورزشی و مراکز خرید، مکان هایی هستند که افراد زیادی در کنار هم زندگی می کنند و بیماری های واگیر به راحتی در آنها پخش می شوند. بنابراین پس از بازدید از اماکن عمومی و استفاده از وسایل نقلیه عمومی، باید دست های خود را با رعایت اصول بهداشتی بشویید.

راز آسمان پایتخت

مزایای صابون مایع نسبت به جامد

توجه به این نکته ضروری است که مایع دستشویی نسبت به صابون جامد، کمتر در معرض آلودگی است. ربطی به محل استفاده مثل آشپزخانه، سرویس بهداشتی، توالت عمومی و … هم ندارد. بهتر است که از مایع دستشویی های پمپی و فشاری یا کارتریج های صابون مایع در توالت های عمومی استفاده کنید.

قیمت مایع دستشویی-کاماپرس

مایع دستشویی خوب، کثیفی و میکروارگانیسم های موجود در دست را از بین می برد. این محصول بیش از 100 سال است که توسط برندهای مختلف تولید و عرضه می شود. این محصول دارای طیف وسیعی از مدل ها است که می تواند با انواع پوست، از نوزاد تا بزرگسال سازگار شود. دست ها در طول روز مناطق زیادی را لمس می کنند. شستن مکرر دست ها برای داشتن یک زندگی سالم مهم است.

نظافت و بهداشت عناصری هستند که برای حفظ سلامت فردی باید مورد توجه قرار گیرند. با کمک صابون مایعی که دست را خشک نمی کند، می توان به دور از میکروب ها و ویروس ها زندگی کرد. با کمک محتوای توسعه یافته این مایع، می توانید دست های خود را ضد عفونی کنید و در برابر باکتری ها و ویروس ها محافظت شوید. مراقبت شخصی، تمیز و زیبا به نظر رسیدن در زندگی روزمره نیز ویژگی مورد نیاز برای داشتن یک زندگی سالم است. گزینه های مایع دستشویی باکیفیت باکتری ها و ویروس هایی را که با بدن در تماس هستند حذف می کنند.

مناطق کاربرد مایع دستشویی

می توان از مایع دستشویی در مناطق شلوغ مانند محل کار، مرکز خرید، مدرسه، بیمارستان استفاده کرد. در زندگی روزمره خود، ممکن است روز خود را در مناطقی مانند حمل و نقل عمومی، محل کار و مدرسه و دانشگاه گذرانده باشید. افرادی که با افراد زیادی در تماس هستند ممکن است ناخواسته دستهایشان مملو از باکتری ها و میکروب ها باشند. ویروس ها می توانند از طریق تماس دست، دهان، بینی و حفره های چشمی به بدن شما راه پیدا کنند. به همه این دلایل، شستن دست ها به مدت حداقل 20 ثانیه با مایع دستشویی توصیه می شود.

مایع دستشویی این فرصت را به فرد می دهد که استریل و بهداشت را همواره رعایت کند. این محصول برای استفاده در تمام زمینه های زندگی مناسب است. از آنجایی که گزینه های اندازه های مختلفی نیز دارد، جایگزین های آسان برای حمل مانند صابون مایع جیبی نیز وجود دارد.

استفاده از بهترین مایع دستشویی-کاماپرس

استفاده از بهترین مایع دستشویی باکیفیت و سازگار با پوست شما مهم است تا آسیبی به دست ها وارد نشود. گزینه هایی مانند مایع گیاهی بدون عطر، ضد حساسیت، پارابن، جایگزین مناسبی برای پوست های حساس هستند. شما می توانید از سایت ستیا صنعت به همه این گزینه ها دسترسی پیدا کنید و پس از اطلاع از قیمت مایع دستشویی 4 لیتری و قیمت مایع دستشویی کوچک، گزینه ای را خریداری کنید که مطابق با سلیقه و نیاز شما باشد.

گزینه هایی مانند مایع دستشویی گیاهی، مناسب برای پوست های حساس هستند. شما می توانید از ستیا صنعت به همه این گزینه ها دسترسی پیدا کنید و از قیمت مایع دستشویی در هر سایز و اندازه و کیفیتی اطلاعات کسب کنید.

قیمت مایع دستشویی مقرون به صرفه

محصولات پاک کننده بسیار متنوع و زیبایی در رایحه ها، ساختارها و محتویات مختلفی در بازار وجود دارند. روز به روز با پیشرفت تکنولوژی مولفه های موثرتری در پرتو رشد علم پدیدار می شود. به خصوص در سال‌های اخیر، در نتیجه آگاهی ایجاد شده با تأثیر رسانه‌های اجتماعی، محصولات مایع دستشویی باکیفیت که به سلامتی آسیب نمی‌رسانند، ترجیح داده می‌شوند.

قیمت مایع دستشویی با تغییر محتوا و رایحه مورد استفاده تعیین می شود. قیمت مایع دستشویی که اغلب برای استفاده در تمیز کردن دست خریداری می شود نیز با این روش تعیین می شود و برای فروش عرضه می گردد. با رایحه های غنی میوه و گل مانند لیمو، توت فرنگی، شاه توت، خربزه، زردآلو یا اسطوخودوس، یاس، رزماری، گل رز، بابونه و رایحه های معطرش شما را جذب می کند.

برای ایجاد هماهنگی و یکپارچگی در سرویس بهداشتی شما می توانید سبک خود را انتخاب کنید. دستگاه های پخش مایع دستشویی نیز به ویژه در مکان های عمومی مانند مکان های اجتماعی، مراکز خرید، کافه ها، مدارس، دستشویی های عمومی یا دفاتر یافت می شوند. دلیل انتخاب این روش به اولویت رعایت بهداشت و اهمیت دادن به سلامت فردی مربوط می شود. برای چنین مناطقی، به ویژه پیمانه های مایع دستشویی 5 کیلوگرم، 10 کیلوگرم، 20 کیلوگرم، 30 کیلوگرم و بیشتر ترجیح داده می شود.

قیمت مایع دستشویی کوچک-کاماپرس

از آنجایی که مایع دستشویی به طور مکرر در چنین مناطقی مصرف خواهد شد، خرید عمده آن ضروری است. رنگ‌هایی که در مواد تمیزکننده انتخاب می‌کنید، رایحه آن‌ها را نیز منعکس می‌کند. هر رنگ به لطف رایحه های مختلف خود، احساس تمیزی مورد نیاز شما را القا می کند. رنگ مایع دستشویی سفید که عموماً ترجیح داده می شود، نشان دهنده تمیزی و تازگی است. شما می توانید مدل های زیادی از مایع دستشویی را در ستیا صنعت برای استفاده در خانه یا اداره و محل کار پیدا کنید و بررسی کنید. با مزیت های قیمتی مقرون به صرفه می توانید تخفیف های ویژه ستیا صنعت در قیمت مایع دستشویی را دنبال کنید و هر زمان که خواستید آن را خریداری و به بهداشت و تمیزی مورد نظر خود برسید.

انتهای پیام

مرتبط با : ستیا صنعت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز