راهنمای خرید ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

عطر-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

انتخاب ادکلن و رایحه مناسب اهمیت بسیار بالایی دارد؛ چراکه بر سلول‌های مغز تاثیرگذار است. هرچه رایحه‌­ای که از فرد استشمام می­شود، دل­انگیزتر باشد، تاثیر بیشتری بر اطرافیان می­گذارد و این موضوع حتی از جنبه­های روان­شناختی نیز حائز اهمیت است. بوییدن اسانس‌های خاص می‌تواند کمک بسیاری به آرامش بدن و ترشح هورمون‌های کاهش اضطراب داشته باشد؛ به طوریکه در گذشته از رایحه درمانی برای کاهش اضطراب و تسکین دردهای جسمانی استفاده می‌شد.

کاماپرس در این گزارش، انواع ادکلن‌ مردانه با ماندگاری بالا را بررسی و معرفی کرده است.

انواع رایحه ادکلن‌های مردانه

رایحه اقیانوسی: این رایحه بوی سردی دارد که یادآور دریا، اقیانوس، ساحل ماسه‌ای، صخره‌ و هوای مرطوب است و حس زندگی، شادابی و خنکی را به مخاطب القا می‌کند. ادکلن‌هایی با رایحه اقیانوسی حاوی رایحه ادویه‌جات و مرکبات نیز هستند. این نوع رایحه برای ملاقات‌های رسمی و مصاحبه‌های شغلی مناسب است.

رایحه چوب: رایحه چوبی سبک کلاسیک دارد. در این نوع رایحه معمولا از اسانس چوب درختان و خزه استفاده می‌شود.

رایحه ادویه‌ای: ادکلن‌های با رایحه ادویه‌ای از ادویه‌جات مختلف ساخته می‌شود. برای تهیه این رایحه معمولا از ادویه‌جاتی مانند دارچین، فلفل، زنجبیل و میخک استفاده می‌شود. این ادکلن بوی تند و گرمی دارد و برای استفاده در فصل زمستان مناسب است.

راز آسمان پایتخت

عطر-کاماپرس

طعم عطرهای مردانه چیست؟

عطرها دارای چهار طعم شیرین، تلخ، تند و ترش هستند که رایحه تلخ در ادکلن‌های مردانه بسیار پرطرفدار است.

رایحه‌ی تلخ ادکلن مردانه: معمولا در نت‌های مختلف ادکلن‌های تلخ از رایحه­هایی مانند دارچین، میخک، قهوه، نعنا و برخی گیاهان که عطر و طعم تلخ و تند دارند، استفاده می‌شود.

رایحه ترش ادکلن مردانه: در ادکلن ترش از رایحه‌هایی مانند مرکبات، توت و میوه‌های ترش استفاده می‌شود. این رایحه انتخاب مناسبی برای فصول گرم سال است.

رایحه تند ادکلن مردانه: این نوع ادکلن انتخاب مناسبی برای مراسم‌های رسمی و فضای باز است. عطر‌ها و ادکلن‌های تلخ دارای رایحه‌های ادویه‌ای، کهربا و عنبر بوده و به دلیل داشتن طبع گرم می‌تواند انتخاب خوبی برای روزهای سرد باشد.

رایحه شیرین ادکلن مردانه: این ادکلن‌ها دارای رایحه‌های گل‌فام، شکلاتی، کاراملی، چوب و ادویه شیرین هستند.

انواع طبع ادکلن‌های مردانه

طبع گرم: عطرهای گرم مردانه دارای رایحه‌ای تلخ و تند هستند. در ترکیبات این ادکلن‌ها از ادویه‌جات، رایحه‌های چوبی و شرقی استفاده می‌شود. این نوع طبع‌ها مناسب فصول سرد سال هستند تا حس بهتری در سرما داشته باشید. عطرهایی که دارای طبع گرم هستند، ماندگاری بالاتری نسبت به دیگر ادکلن‌ها دارند.

طبع معتدل: این نوع عطر برای آقایان کاربردی‌تر است؛ چراکه می‌توانند از آن در هر فصلی استفاده کنند. این عطر از نت‌های گلی تشکیل شده‌ و ماندگاری خوبی نسبت به طبع خنک دارد.

طبع خنک: از این ادکلن‌ها می‌توان در فصل تابستان و بهار استفاده کرد. همچنین برای استفاده در زمان ورزش و تمرین‌های سخت نیز انتخاب مناسبی است. ماندگاری و پخش بوی رایحه‌های خنک نسبتا بالا است. عطرهای خنک در گروه بویایی معطر اقیانوسی و مرکباتی قرار می‌گیرد.

عطر-کاماپرس

معیار انتخاب عطر و ادکلن چیست؟

در هنگام خرید عطر به صورت حضوری یا اینترنتی باید به چند نکته توجه کرد که در ادامه به آنها پرداخته شده است.

نوع رایحه: هر عطری شامل رایحه‌های شیرین، ترش، تلخ و ملایم است. باید براساس تجارب قبلی خود بدانید که کدام رایحه را بیشتر دوست دارید.

طبع رایحه: اگر از استفاده بعضی عطر و ادکلن‌ها دچار سردرد می‌شوید، احتمالا با طبع آن‌ مشکل دارید و بدین جهت باید سه طبع رایج عطر و ادکلن که شامل طبع گرم، سرد و معتدل است را بشناسید.

گروه بویایی: عطر و ادکلن‌ها در گروه‌های بویایی مختلفی مانند آکواتیک یا آبی، اسپایسی یا تند، فلورال یا گلی، وود یا چوبی و نظایر آن قرار می‌گیرند. برای پی بردن به گروه بویایی مدنظر خود باید پاسخ این سوال­ها را بدانید. به عنوان مثال آیا از بوی چوب لذت می‌برید یا عاشق بوهای تند هستید؟ آیا از طرفداران رایحه گل‌ها هستید؟

نت‌های تشکیل دهنده عطر: هر عطری سه نت ابتدایی، میانی و پایه دارد. اطلاع از رایحه‌‌ هر نت برای خرید عطر و ادکلن ضروری است؛ چراکه ممکن است شما به یکی از نت‌ها حساسیت داشته یا آن را دوست نداشته باشید.

خرید بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا از “زیبالون”

زیبالون با پایبندی بر سه اصل ارسال رایگان، هفت روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصالت کالا، یکی از موفق‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی در ایران است. علاقه­ مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ادکلن می‌­توانند با شماره‌ تلفن­‌های 03133686592 و 09331280647 تماس گرفته یا به نشانی اینترنتی https://zibaloun.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : زیبالون
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز