رانا پلاس سقف شیشه ای کی به بازار می آید؟ + عکس

بعد از انتشار خبر تولید رانا پلاس با گیربکس 6 دنده جدید، حالا تصاویر رانا پلاس پانوراما با سقف شیشه ای در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش کاماپرس، خودروی رانا پلاس ایران خودرو، اولین بار در زمستان 98 معرفی شد، قرار است به زودی وارد بازار شود. رانا پلاس نسخه ارتقایافته راناست که هم یورو5 شده، هم به امکانات بیشتری مجهز شده و هم چندین تغییر ظاهری را تجربه کرده است.

گفته می شود مهمترین تغییرات سری جدید رانا پلاس سقف پانورما و گیربکس 6 دنده است. سقف پانورمای رانا پلاس، شبیه به سقف پژو 207 پانوراما ساخته شده و پرده آن بصورت دستی بازوبسته می‌شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

قیمت رانا پلاس چقدر است؟

آریاک سفر

با اعلام قیمت جدید محصولات ایران خودرو برای پاییز 99، حالا مشخص شده که خریداران رانا پلاس با موعد تحویل آبان و آذر، باید با قیمت جدید، برای تکمیل وجه اقدام کنند. درحالیکه قیمت رانا پلاس در تابستان 99 معادل 144.8 میلیون تومان بود، ایران خودرو برای پاییز 99، قیمت آنرا معادل 179.5 میلیون تومان اعلام کرده است.

رانا پلاس سال 1400 گران تر می شود

به گفته قاضوی، مدیر پروژه رانا پلاس، ایران خودرو برنامه تولید روزانه 50 دستگاه رانا پلاس را دارد؛ یعنی سالانه می‌تواند 15 هزار دستگاه از این محصول جدید را به بازار بفرستد. برای سال 99 نیز هم اکنون 2000 دستگاه رانا پلاس تولید شده که از مهرماه 99 تحویل آن به مشتریان آغاز شد. همچنین پیش‌بینی شده که در سال جاری، ایران خودرو حدود 13 هزار دستگاه رانا پلاس را به خریداران برساند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

به گزارش باما از اواخر سال 99 نیز ایران خودرو قرار است نسخه‌های گران‌تری از رانا پلاس را معرفی کند که امکانات جدیدتری مانند گیربکس 6 دنده جدید، گیربکس نیمه اتومات، فرمان برقی و حتی موتور EC5 دارند. احتمالا تحویل این نسخه از رانا پلاس از اواسط سال 1400 خواهد بود.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “رانا پلاس سقف شیشه ای کی به بازار می آید؟ + عکس

  1. سعید گفته:

    عبارت “مدیر پروژه رانا پلاس” در متن بسیار خنده دار بود مثل این می ماند بگوئیم مدیر این ساختمان دو طبقه ی دو واحدی چه کسی هست ؟

  2. یوسف گفته:

    واقعا” شورای رفاقت باید شرمش بیاد با اون قیمت گذاری که برای رانا پلاس گذاشته!!!از دنا پلاس گرونتره اما امکاناتش در حد ۲۰۶ تیپ ۲ ؛با دوتا چراغ رو آئینه ۷۲ میلیون از ال ایکش گرونتره؛این آپشن باید ۷۰ درصد قیمت خود خودرو باشه؟؟؟؟!!!!!!

  3. الن گفته:

    رانا پلاس ۱۸۰ میلیونی چرا باید فقط امکانات معمولی ترین خودروهارو داشته باشه ؟ با اینکه ثبت نام کردم اما به محض اینکه بتونم میفروشمش حتی ی مانیتور نداره و این واقعا خنده داره دو تا چراغ و چهار تا دکمه رو فرمان این شد پلااااس ؟ سقفشم ک فعلا معلوم نیست چی باشه یجا نوشته پانورما ی جا نوشته وسطای ۱۴۰۰ معلوم میشه چیه اگه مجبور نبودم هیچ وقت خرید نمیکردم

  4. گوگولی مگولی ها گفته:

    سلام وقت بخیر، حیف پول که واسه رانا پلاس داد، تو عمرم ماشین از این بدترکیب تر ندیدم.سپاس

  5. حامد گفته:

    سلام من رانا پلاس تیر ماه امسال 1 ساله ثبت نام کردم خیلی پشیمونم قیمت 180 به هیچ وجه نمیتونم تکمیل وجه کنم ای کاش میشد با دنا تعویض کرد

  6. حامد گفته:

    خواهش میکنم اقایان محترم ایران خودرو جواب من بدید من پول ندارم که رانا پلاس تکمیل وجه کنم. با یه حواله ارزونتر تبدیل کنید لطفا ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز