رانا پلاس با چراغ های جدید و جلوپنجره متفاوت به بازار می آید

لست سکند

بخش تحقیقات، طراحی و تکوین محصول گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه رانا پلاس با چراغ های جدید و جلو پنجره متفاوت و برخی تغییرات دیگر در اتاق و تزئینات به بازار خبر داد.

به گزارش کاماپرس، تولید رانا پلاس با ظرفیت تولید روزانه ۴۵ تا ۵۰ دستگاه از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز شده و براساس برنامه قرار است تا پایان امسال ۱۳ هزار دستگاه از این محصول تولید و روانه بازار شود، البته خودروی رانا پلاس جدید تغییراتی را با رانا پلاس جاری دارد.
تغییرات و بهبود تزیینات داخلی این خودرو، در مجموعه چراغ‌های جلو و عقب این خودرو، مجموعه دسته دنده، جلو پنجره رخ داده است ضمن اینکه شاهد تغییراتی در مجموعه داشبورد و رودری‌ها، طرح جدید کنسول میانی خودرو به صورت یکپارچه با کلیدهای شیشه بالابر جلو و عقب جدید،کلید تنظیمات آینه ها و آینه برقی و شیشه عقب دارای گرمکن هستیم.

تغییرات دیگر رانا پلاس جدید

به گزارش خبرآنلاین کیانوش پورمجیب، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو در زمینه تغییرات صورت گرفته در مدل جدید رانا پلاس، گفت: این محصول دارای موتور TU۵ با ظرفیت ۱.۶ لیتر و قدرت ۱۰۵ اسب بخار، ترمزهای جلو و عقب کاسه ای، ABS و EBA، رینگ های ۱۴ فولادی است، همچنین این خودرو دارای استاندارد اروپا پنج است.

خبرهای مهم مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پورمجیب افزود: حداکثر سرعت خودروی رانا پلاس ۱۹۰ کیلومتر در ساعت با مصرف سوخت ترکیبی ۶.۹۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و حجم باک ۵۰ لیتر است؛ این محصول مجهز به نمایشگر جلو آمپر دیجیتالی، رادیو پخش بلوتوث دار با پورت USB، سیستم صوتی توییتر دار تقویت شده، سیستم کروز کنترل، آینه‌های جدید راهنمادار، مجموعه صندلی‌های مشابه پژو ۲۰۷ با روکش جدید(طرحSport )به همراه ایزوفیکس بوده و همچنین صندلی راننده شش حرکته دستی، سرنشین جلو چهار حرکته دستی است.

او با اشاره به سایر تجهیزات این محصول، ادامه داد: آنتن خودروی رانا پلاس اکتیو و غربیک فرمان جدید با کنترل سیستم‌های صوتی و کروز کنترل، دسته راهنما و دسته برف پاک کن طرح جدید، قالپاق طرح جدید، دستگیره‌ها و زه‌های جانبی هم رنگ بدنه (پک لوک) و عایق صداگیر درب موتور و موکت جدید درب صندوق است.

 

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “رانا پلاس با چراغ های جدید و جلوپنجره متفاوت به بازار می آید

  1. وطن گفته:

    قيمت خودرو در شرايطي كه دولت با تمام توان و سياست در راستاي حمايت از صنعت مافيايي و گران فروش و كم فروش با گزينه هاي تسهيلاتي و انحصاري گام برمي دارد طبيعي است كه خودرو 7 ميليوني بايد 90 يا 190 فروخته شود
    قيمت كثيف خودرو ، نشان از شأن بي مسئوليتي دولت در 7 سال گذشته با كابينه بيسواد و كم سواد با ژست خارج ديده ها كه عملاً خائن به آب و خاك و ملت و اقتصاد ايران بوده اند مي باشد .

  2. Jeykoub گفته:

    خسته نباشی .رانا یلاس فروش فوی العاده جاری همه آپشن هارو داره مثل دی لایت .کروز کنترل.فرمان برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز