دیجی کالا موبایل تعمیر می کند

لست سکند

دیجی کالا طی اقدامی یک خدمت متفاوت را برای مشتریان گوشی‌های موبایل خود تدارک دیده است. فروشگاه دیجی کالا با ارائه خدمتی تحت عنوان «بسته جبران صدمات گوشی دیجی پی»، موجب شده تا افراد هنگام آسیب دیدن گوشی خود غرامت دریافت کنند!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که از فروشگاه دیجی کالا گوشی خریداری کنند، این قابلیت را خواهند داشت تا از بسته جبران صدمات گوشی دیجی پی استفاده کنند. البته به شرط اینکه تمایل به این کار داشته باشند. این خدمت باعث می‌شود تا اگر گوشی خریداری شده از فروشگاه دیجی کالا در حادثه یا بلایای طبیعی دچار آسیب شد، دیجی کالا مستقیما تعمیر آن را برعهده بگیرد. حتی این امکان وجود دارد که 90 درصد ارزش گوشی آسیب دیده به فرد خریدار عودت داده شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نحوه فعال سازی بسته جبران صدمات گوشی دیجی پی

فردی که از دیجی کالا گوشی خریداری می‌کند بلافاصله یک پیامک برای فعال سازی این خدمت می‌گیرد. این پیامک حاوی لینکی است که در آن شرایط و نحوه دریافت خدمت به طور کامل توضیح داده شده و افراد از این طریق باید فرآیند ثبت نام را تکمیل کنند.

راز آسمان پایتخت

در صورتی که از نظر خریدار شرایط برای بیمه گوشی مناسب باشد، بعد از چک نهایی اطلاعات موبایل، بسته خدماتی مذکور قابل خریداری است. بعد از خرید این بسته، در صورتی که گوشی به هر دلیلی دچار آسیب شود، فرد با تلفن به دیجی پی اعلام خسارت می‌کند. طی مدت زمان کوتاهی، افرادی از مجموعه دیجی پی راهی مکان مذکور خواهند شد و موبایل آسیب دیده را با رعایت نکات ایمنی به دیجی کالا منتقل خواهند کرد. متخصصان دیجی کالا بعد از مشاهده گوشی آسیب دیده و اعلام خسارت، یا گوشی را تعمیر می‌کنند یا 90 درصد خسارت را از جانب دیجی پی به خریدار می‌پردازند.

کاربرد اصلی بسته جبران صدمات چیست؟

بسته جبران صدمات، یک خدمت نوظهور از دیجی پی است که از زیرشاخه‌های صنعت بیمه محسوب می‌شود و به نظر برای گوشی موبایل کاربرد زیادی دارد. چون امروزه بسیاری از فعالیت‌های ما به این وسیله وابسته است و همین گوشی اطلاعات بسیار زیادی را نگهداری می‌کند. بنابراین در هنگام آسیب آن ممکن است مشکلات بسیاری برای دارندگان آن به وجود بیاید. بنابراین این بسته برای دارندگان موبایل مناسب است.

به طور کلی ارائه خدمت بیمه جبران صدمات و تجهیزات الکترونیک از دیجی پی این امکان را فراهم آورده تا در کنار پوشش‌های گارانتی که شامل عیوب ذاتی کلیه دستگاه‌های الکترونیکی می‌شود، امکان بیمه تجهیزات در برابر تمام حوادث وجود داشته باشد. به همین دلیل در هنگام وقوع هر نوع حادثه‌ای، افراد می‌توانند اقدام به تعمیر دستگاه خود کرده یا هزینه تعویض آن را دریافت کنند.

مرتبط با : دیجی پیدیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز