دیجی کالا فروشگاه می‌سازد

لست سکند

نام محصول جدید گروه دیجی کالا، دیجی فای است در اسفند ماه سال جاری، رسما آغاز به کار کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ کسب و کار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نخستین بار در سال 95 این سرویس، با نام «بونس» و با هدف ارائه خدمات باشگاه مشتریان به صاحبان مشاغل، آغاز به کار کرد. اما اکنون دیجی فای با هدف ارائه راهکار برای توسعه دادن انواع کسب و کار با سرمایه‌گذاری گروه دیجی کالا به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دیجی کالا در خصوص این سرویس جدید می‌گوید: از آنجا که یکی از مهم‌ترین چالش‌های کسب‌وکارهای کوچک و مستقل درگیری با جزییات وقت‌گیر و مسائل لجستیک است، دیجی‌فای رسالت خود را از بین بردن این چالش‌ها از نقطه ابتدایی شروع یک کسب‌وکار تا رشد آن می‌داند.

راز آسمان پایتخت

دیجی کالا همچنین توضیح داده است که مجموعه‌ سرویس‌های ارائه‌شده توسط دیجی‌فای، مناسب انواع کسب‌وکارهاست. این مجموعه به کسب‌وکارهای فعال در فضای مجازی، خانگی، فروشگاه‌های حضوری و برندهای بزرگ امکان این را می‌دهد که بدون داشتن دانش‌ برنامه‌نویسی و افراد واسطه، فروشگاه خود را با هر امکانات و ظاهری که ‌می‌خواهند، با دامنه اختصاصی خودشان راه‌اندازی کنند.

این مجموعه با خدماتی مانند فروشگاه‌ساز، ارسال و پرداخت، جذب مشتری و مارکتینگ، باشگاه مشتریان، خدمات حسابداری و مشاوره به کسب‌وکارها، سعی در هموار کردن مسیر رشد و توسعه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (SMB) دارد و برای عموم در دسترس و قابل استفاده است.

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز