دو دلیل مهم برای ریزش شدید نرخ بیت کوین

قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل هزار و 232 دلار کم شد و به محدوده 59 هزار و 277 دلاری رسید. برخی تحلیلگران بازار این کاهش قیمتی را طبیعی می‌دانند و معتقدند که حتی قیمت بیت کوین افت بیشتری خواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مت مالی، استراتژیست ارشد بازار در میلر تاباک، اعلام کرده که نگرانی درباره افت اخیر قیمت بیت کوین وجود ندارد. به نظر مت مالی، بیت کوین همچنان می‌تواند سقوط زیادی داشته باشد بدون اینکه آسیب واقعی از نقطه نظر فنی به آن وارد شود. مالی معتقد است تنها در صورتی آسیب جدی به بیت کوین وارد خواهد شد که نرخ آن به زیر 50 هزار دلار برسد. در چنین شرایطی بیت کوین خط روند خود را در ماه ژوئیه خواهد شکست.

بیشتر بخوانید:

به هر حال این تحلیلگر ارشد بازار ارزهای دیجیتال بر این عقیده است که با وجود کاهش نرخ بیت کوین، اما در بلندمدت روند آن صعودی و روبه رشد خواهد بود.

آریاک سفر

برخی معامله گران رمزارزها معتقدند که این سقوط قیمتی بیت کوین به مسئله اصلاح قیمت مربوط نمی‌شود. در واقع بعد از تصویب قانون دریافت مالیات از ارزهای دیجیتال، بیت کوین و دیگر رمزارزها در مسیر نزولی قرار گرفتند.

محبوبیت بیت کوین در حال افزایش است

با وجود کاهش نرخ این ارز دیجیتال و سقوط آن از کانال 60 هزار دلاری، باز هم دیدگاه اکثر مردم و دولت‌ها نسبت به آن مثبت است. به گونه‌ای که کیف پول‌های بیت کوین به شدت در حال گسترش هستند. یکی از کشورهایی که در زمینه پذیرش بیت کوین موفق عمل کرده، السالوادور است.

طبق گفته‌های اخیر رئیس جمهور این کشور تعداد کسانی که از کیف پول بیت کوین برای انجام امورهای مالی و معاملات خود بهره می‌برند بیشتر از تعداد افرادی شده که حساب بانکی دارند. السالوادور از زمان پذیرش بیت کوین تاکنون پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه ارزهای دیجیتال داشته است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز