دور تازه افزایش قیمت سکه و طلا آغاز شد

امروز تا ساعت 12، قیمت هر گرم طلای 18 عیار معادل یک میلیون و 50 هزار و 700 تومان بود که نسبت به روز گذشته 0/46 درصد رشد داشت. نرخ هر مثقال طلای 18 عیار هم با افزایش ۲۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، به 4 میلیون و 550 هزار تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، قیمت هر گرم طلای 24 عیار نیز یک میلیون و 754 هزار و 300 تومان اعلام شده است. سکه امامی نیز در بازار رشدی 60 هزار تومانی نسبت به پنجم خردادماه پیدا کرد و به قیمت 10 میلیون و 510 هزار تومان معامله شد.

به گفته تحلیل گران فنی مرز 10 میلیون و 500 هزار تومانی مرز مهمی برای قیمت سکه از لحاظ فنی به شمار می‌رود و عبور از این سطح به معنای فاز صعودی در بازار سکه است. اما عقب‌نشینی از این سطح قیمتی امکان صعود را کاهش می‌دهد.

آریاک سفر

در صورتی که قیمت سکه بالای سطح 10 میلیون و 500 هزار تومانی حفظ شود، خریداران جدیدی وارد بازار خواهند شد. اما در صورت افت قیمت در بازار دلار، به عنوان یکی از بازارهای هم ارز اثرگذار، تمایل سکه بازان برای خرید کاهش پیدا می‌کند.

سکه بازان باور دارند که حمایت بلندمدت فلز گران بهای داخلی در محدوده ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی است. مقاومت میان مدت بازار هم در محدوده ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار دارد. پس تا زمانی که سکه امامی یکی از این دو نقطه را پشت سر نگذارد،‌ معامله گران بزرگ در موقعیت خرید یا فروش قرار نخواهند گرفت.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز