دنا پلاس و سمند ال ایکس در بازار چند؟

دنا پلاس در ادامه روند کاهشی قیمت خودرو ۴ میلیون تومان دیگر ارزان تر شد. البته خودروی سمند هم همین شرایط را داشته است.

به گزارش کاماپرس، با اینکه بعضی از خودروهای پرفروش بازار مثل سمند ال ایکس و دنا و دنا پلاس در برابر کاهش قیمتها، مقاومت زیادی نشان دادند، اما از زمانی که این سد مقاومتی شکسته شد، ریزش قیمتها همچنان ادامه دارد. تا جایی که قیمت دو خودروی پرطرفدار بازار مثل دنا پلاس و سمند ای اف حدود ۴ میلیون تومان دیگر ارزان شده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

معمولا به طور سنتی تقاضای خودرو در فصل زمستان به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند. از سوی دیگر فروش های فوق العاده منظم از سوی خودروسازان باعث شده تا تقاضای واقعی خودرو شانس خود را در قرعه کشی این خودروها امتحان کرده و از ورود به بازار خودرو خودداری کند.

سمند ال ایکس در بازار چند؟

آریاک سفر

امروز قیمت سمند LX نسبت به دیروز یک میلیون تومان کاهش یافته به 171 میلیون تومان رسید. اما قیمت سمند EF7 کاهش 4 میلیون تومانی داشت و روی 182 میلیون تومان ایستاد. قیمت سمند دوگانه سوز هم با کاهش 4 میلیون تومانی به 211 میلیون تومان رسید.
پژو 405 جی ال ایکس هم امروز نسبت به دیروز 3 میلیون تومان کاهش قیمت داشت و روی 174 میلیون تومان قرار گرفت. قیمت پژو پارس TU5 هم با کاهش 2 میلیون تومانی به 232 میلیون تومان رسید.

به گزارش خودرو تک، قیمت پژو 206 تیپ 2 نیز 2 میلیون تومان دیگر افت کرد و به 178 میلیون تومان رسید. قیمت پژو 206 تیپ 5 هم با کاهش 3 میلیون تومانی در یک روز روی 242 میلیون تومان قرار گرفت.

دنا پلاس چقدر ارزان شد؟

قیمت دنا پلاس توربو اتومات با یک کاهش قابل توجه 5 میلیون تومانی نسبت به دیروز به 415 میلیون تومان رسید و قیمت دنا معمولی تیپ یک هم با 4 میلیون تومان کاهش روی 242 میلیون قرار گرفت.
قیمت پراید 131 امروز بین 99 تا 100 میلیون تومان بیان شد و قیمت پراید 132 هم در محدوده 102 میلیون تومان بود. که هر کدام نسبت به دیروز بین یک تا دو میلیون تومان کاهش داشتند.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز