دلار دوباره جان گرفت

بالاخره قیمت دلار جان گرفت و توانست بعد از چند روز کاهش پی در پی بار دیگر رشد داشته باشد. در حال حاضر نرخ این ارز خارجی نسبت به روز گذشته 0.89 درصد بالا رفته و به محدوده 26 هزار و 890 تومانی رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل هم با افزایش 0.36 درصدی در مقایسه با روز قبل، 24 هزار و 375 تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز و دلار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معامله گران معتقدند که این ریزش سریع نرخ دلار که طی سه روز گذشته اتفاق افتاد فقط به دلیل هیجانات به وجود آمده در بازار بود. به نظر این معامله گران کم کم نرخ دلار به سمت کانال بالاتر قیمتی حرکت خواهد کرد. عده‌ای هم معتقدند که هنوز تکلیف برجام مشخص نیست و آمریکا همواره به این نکته اشاره کرده که برای برجام تضمینی وجود نخواهد داشت. همین مسئله در بازار مجددا پررنگ شده و تا حدی نزولی‌ها را وادار به عقب نشینی کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

تلاش بانک مرکزی برای ثبات بازار ارز

با این حال علی صالح‌آبادی، رئیس بانک مرکزی، به منظور ثبات نرخ دلار، شب گذشته در برنامه تلویزیونی بیان کرد که بازار ارز وضع خوبی دارد و از ابتدای سال تا به حال 48.6 میلیارد دلار ارز تامین شده است. بانک مرکزی به دنبال ایجاد آرامش و ثبات در بازار ارز بوده و تلاش می‌کند تا این بخش نوسان چندانی نداشته باشد.

به گفته صالح‌آبادی، عرضه ارز در بازار متشکل نسبت به سال گذشته حدود 4 برابر بیشتر شده و وضعیت این بخش هم بهبود پیدا کرده است.

اما امروز یورو و پوند کاهش قیمتی داشتند. نرخ پوند نسبت به روز قبل 473 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 35 هزار و 924 تومان رسید. قیمت یورو هم در مقایسه با دیروز 426 تومان کم شد و در محدوده 30 هزار و 218 تومان قرار گرفت.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز