دلار بازارساز 200 تومان ارزان شد/ دلار آزاد ارزان تر است!

لست سکند

بازارساز بازار ارز – بانک مرکزی – امروز نرخ دلار را در صرافی های بانکی 200 تومان کاهش داد و به 25700 تومان رساند.

به گزارش کاماپرس، امروز صرافی های بانکی تحت نظارت بانک مرکزی در حالی نرخ فروش دلار را 200 تومان کاهش دادند که قیمت تعیین شده توسط آنها از قیمت فروش دلار در بازار آزاد بالاتر است.

شوک احتمالی FATF به بازار ارز

دلار امروز در بازار آزاد 25 هزار و 550 تا 25 هزار و 600 تومان معامله می شود. ضمن این که خبر موافقت مقام رهبری با تمدید مهلت بازنگری در لوایح FATF نیز بازار ارز را تحت تاثیر قرار داده و احتمال کاهش نرخ ارز در بازار آزاد طی ساعت های عصرگاهی وجود دارد.

بنا به اعلام ایرنا، نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی تا لحظه تنظیم این خبر ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شد و قیمت فروش یورو نیز با کاهش ۲۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته، به ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

راز آسمان پایتخت

وضعیت قیمت ارز در بازار متشکل

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت خرید هر یورو نیز ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شد.قیمت خرید هر دلار در بازار متشکل ارزی برای امروز ۲۵ هزار و ۳۴۵ تومان و قیمت فروش آن نیز ۲۵ هزار و ۵۹۷ تومان بود.همچنین قیمت خرید هر یورو در این بازار ۳۰ هزار و ۳۳۱ تومان و قیمت فروش آن نیز ۳۰ هزار و ۶۳۴ تومان اعلام شد.

علاوه براین در سامانه سنا در روز معاملاتی گذشته (یکشنبه)، هر یورو با قیمت میانگین ۳۰ هزار و ۶۸۱ تومان به فروش رسید و هر دلار نیز به قیمت ۲۵ هزار و ۳۸۵ تومان معامله شد.ضمن اینکه در سامانه نیما نیز در روز گذشته حواله یورو با میانگین قیمت ۳۱ هزار و ۳۱۷ تومان فروخته و حواله دلار نیز به قیمت ۲۵ هزار و ۷۰۳ تومان ثبت شد.نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسان بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز