در برنامه جدید دولت چه کسانی می‌توانند سهام عدالت دریافت کنند؟

لست سکند

اقدامات مجلس برای تعیین تکلیف واجدین شرابطی که هنوز سهام عدالت دریافت نکرده‌اند و موافقت ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور، با این موضوع، باعث شد تا برنامه واحدی برای این گروه تبیین شود. بر اساس اطلاعات موجود، اقدامات اساسی برای این امر از خردادماه آغاز خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار سهام عدالت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خبر واگذاری سهام عدالت به جاماندگان را محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، در فروردین ماه اعلام کرد. بنا بر اعلام پورابراهیمی، 18 تا 20 میلیون نفر شرایط دریافت سهام عدالت را دارند و تاکنون از از این سهم سودی دریافت نکرده‌اند. طبق اخبار منتشر شده، فرآیند اولیه برای ثبت نام 20 میلیون از جا ماندگان سهام عدالت از ابتدای خردادماه شروع خواهد شد. تا پایان خردادماه هم به افراد مذکور درباره سامانه معتبر برای نام نویسی سهام عدالت اطلاع رسانی می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نظر دولت برای تشکیل ستادی به منظور شناسایی افرادی که در حاشیه شهرها زندگی می‌کنند و تحت پوشش بیمه‌ای نیستند، اقدام خواهد کرد. بر اساس پیش بینی‌های انجام شده، احتمال تشکیل این ستاد در اواخر خردادماه وجود دارد و از طریق رسانه ملی اطلاع رسانی لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

توصیه مقامات مسئول به جاماندگان سهام عدالت

مقامات مسئول همواره به مردم توصیه می‌کنند که به اخبار جعلی و خبرهای دروغ در این حوزه توجه نکنند. ضمنا تمامی مقامات مسئول تاکید دارند که اشخاص برای ثبت نام در سهام عدالت، در سایت‌های جعلی و کانال‌های غیرمعتبر ثبت نام نکنند و اطلاعات شخصی خود اعم از شماره ملی و کارت شناسایی را ارائه ندهند. توصیه شده که مردم و متقاضیان سهام عدالت به منظور پیگیری اخبار موثق مربوط به ثبت نام این سهم، به اخبار صدا و سیما و خبرگزاری‌های معتبر توجه کنند تا اخبار را مستقیما از مقامات مربوطه بشنوند و از آن مطلع باشند.

بعد از انتشار اخبار جدید درباره سهام عدالت، این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز