یارانه ۱۵۰ هزار تومانی سهام عدالت به چه کسانی پرداخت می‌شود؟

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه دستور به پرداخت یارانه 150 هزار تومانی داده است. مبلغ پرداختی برای ماه رمضان مانند دیگر کمک هزینه‌ها به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بعد از دستور رئیسی درباره پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانوارهای قشر کم درآمد و ضعیف، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشمولان را شناسایی کرد. طبق اطلاعات موجود، هم اکنون 11 میلیون و 3 هزار و 520 خانوار امکان دریافت این مبلغ را دارند. عمده این افراد در دهک‌های اول تا چهارم جامعه به علاوه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند که تاکنون سهام عدالت نداشته‌اند. این یارانه در روز بیست و ششم فروردین ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

فرآیند پرداخت یارانه در دولت سیزدهم

دولت سیزدهم از ابتدای کار خود تاکنون چندین مرتبه به مناسبت‌های مختلف کمک هزینه معیشتی را به حساب سرپرستان خانوارهای کم بضاعت واریز کرده است. نخستین پرداخت یارانه به مناسبت بیست و دوم بهمن ماه 1400 اتفاق افتاد که در آن زمان هم به گروه‌های مذکور این مبلغ پرداخت شد. دومین کمک هزینه معیشتی مربوط به عید نوروز بود که با لیست وزارت صنعت و معدن، به هر یک از اعضای خانواده‌های کمتر برخوردار، 150 هزار تومان وجه نقد تعلق گرفت. اکنون هم که این مبلغ یارانه به مناسبت ماه رمضان به خانواده‌های کم درآمد و ضعیف‌تر تعلق می‌گیرد.

لازم به ذکر است که پرداخت این مبالغ از سوی دولت علاوه بر حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد، به منظور اجرای برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت کاهش فقر هم انجام می‌شود. بنابراین احتمالا پرداخت این مبالغ در مناسبت‌های دیگر هم ادامه خواهد داشت.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “یارانه ۱۵۰ هزار تومانی سهام عدالت به چه کسانی پرداخت می‌شود؟

  1. h گفته:

    سلام یارانه ماه رمضان برای من واریز نشد
    من یه زن 50 ساله بی سرپرست با فرزند معلول چرا به من ندادن. خواهشا رسیدگی کنید واقعا بهش نیاز دارم وبه این کمکی دلخو‌ش کرده بودم 😥

  2. منوچهر گفته:

    چرا عادلانه برنامه ریزی نمیکنید.دیشب اکثر سرپرستانی که مستحق این ۱۵۰ تومان بودند دریافت نکردند خود بنده یکی از انها هستم.خودرو ندارم. خونه ندارم. سهام عدالت تا کنون نگرفتم. حقوق حداقل مستنری بگیرم. مستاجرم. دو مرحله کمک معیشتی را برایم واریز نکردند.؟؟ خدا ازتون نگذره.

  3. زهرا گفته:

    چرا برای من یارانه ماه رمضان واریز نکردن چرا فقط به پولداران و حقوق بگیران دادید من نه حقوق نه بیمه دارم خدایشش کار خوب انجام بدید کسی که حقوق داره براش واریز میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز