دریافت وام نقدی 300 میلیون تومانی بانک تجارت چه شرایطی دارد؟

طرح تسهیلاتی پویا یکی از طرح‌هایی است که بانک تجارت برای کمک به مشتریان حقیقی و حقوقی خود به آن‌ها ارائه می‌دهد. این وام نقدی 300 میلیون تومانی به معدل حساب احتیاج دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک تجارت به همه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط تا سقف 400 درصد میانگین حساب آن‌ها وام پرداخت می‌کند. افرادی که خواهان این تسهیلات بانک تجارت هستند باید در یکی از شعب آن، حساب جاری یا کوتاه مدت داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

ویژگی‌های وام نقدی 300 میلیون تومانی طرح پویا

افرادی که مایل به دریافت وام طرح پویا هستند حداقل باید یک ماه از زمان افتتاح سپرده آن‌ها در بانک تجارت بگذرد. وام این طرح در قالب عقد مرابحه به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود. دریافت این میزان تسهیلات به سند ملکی احتیاج دارد.

آریاک سفر

حداکثر میزان این وام برای مشتریان حقیقی 300 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 500 میلیون تومان است. مشتریان بسته به میزان وام و سود آن امکان پرداخت اقساط را در 12 تا 36 ماه دارند. براساس اعلام رده، نرخ این تسهیلات 15 درصد است. با در نظر گرفتن مبلغ 300 میلیون تومان، مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه و سود 15 درصد، میزان اقساط این وام 10 میلیون و 399 هزار و 599 تومان خواهد بود.

درباره بانک تجارت بدانید…

آغاز فعالیت بانک تجارت به سال 1358 بازمی‌گردد. سال 1387 بود که ماهیتا این بانک به سهامی عام تبدیل شد و این مجموعه به بازار بورس ورود پیدا کرد. این بانک انواع خدمات مجاز بانکی عام از افتتاح حساب، خدمات ارزی، وام و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. این بانک خدمات ویژه هم دارد و در زمینه بیمه عمر، معاملات برخط بورس و مواردی از این قبیل هم فعالیت دارد.

بانک تجارت تا به حال لوح کیفیت سال 2009، ستاره کیفیت بین المللی پاریس، جایزه ستاره طلایی کیفیت پاریس و … را به دست آورده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “دریافت وام نقدی 300 میلیون تومانی بانک تجارت چه شرایطی دارد؟

  1. ضیاء گفته:

    سلام
    رفتم بانک تجارت(خوزستان – شادگان) درخواست وام کردم، میگن اصلا اعتبار وام نداریم، گفتم توسایت زدن میگه سایت برا خودش میگه، کیو باور کنیم؟ چرا نظارت ندارین؟ واقعا خیلی ظلمه تازه دوبرابر وامو پس میگیرید، خداروخوش نمیاد
    امیدوارم تایید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز