خرید کالا با وام 50 میلیون تومانی بانک سپه + جزییات

افرادی که برای خرید کالاهای مصرفی بادوام کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند تحت شرایطی از وام 50 میلیون تومانی بانک سپه استفاده کنند. بانک سپه این تسهیلات را تحت عنوان طرح «بهین کارت» به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از رده، متقاضیان دریافت وام بهین کارت با آن امکان خرید کالا از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک سپه را خواهند داشت. افراد برای دریافت این تسهیلات باید  در یکی از شعب بانک سپه سپرده قرض الحسنه داشته باشند یا آن را افتتاح کنند. این تسهیلات با سود 18 درصد پرداخت می‌شود و حداکثر زمان تسویه اقساط آن هم 36 ماه است. افرادی که مایلند از این طرح تسهیلاتی بهره ببرند باید ضامن رسمی معتبری را به بانک ارائه دهند. با توجه به مبلغ مذکور، مدت بازپرداخت معین و سود مشخص شده، میزان اقساط، یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان خواهد بود. جمعا از این مبلغ تسهیلات 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان میزان سود آن است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

این وام در قالب کارت اعتباری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد. افرادی امکان استفاده از این طرح را خواهند داشت که بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی نداشته باشند. پرداخت هزینه جانبی دریافت این تسهیلات اعم از تشکیل پرونده و اعتبارسنجی هم با خود متقاضیان است.

مختصری درباره خدمات و وام های بانک سپه

بانک سپه یکی از بانک‌های پرسابقه کشور است که فعالیت خود را از سال 1304 آغاز کرد. این مجموعه علاوه بر پرداخت انواع تسهیلات مجاز، در خصوص انجام امور حوالجات ارزی، گشایش اعتبار اسنادی، پوشش اعتبارات اسنادی، صدور ضمانت نامه‌های ارزی، افتتاح انواع سپرده و … هم به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. این بانک در کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه و انگلستان هم شعبه دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سپه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز