وام 1.5 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که برای خرید دفتر کار اداری یا منزل مسکونی کمبود نقدینگی دارند می‌توانند از وام 1.5 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون استفاده کنند. البته مبلغ این وام برای شهرهای بزرگی مثل تهران، کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیرا و اهواز 2 میلیارد تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که خواهان دریافت وام طرح همکار بانک توسعه تعاون هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این وام به افرادی اعطا خواهد شد که سند ملکی یا ضامن معتبر دارند. برای دریافت این وام داشتن دو ضامن دارای جواز کسب یا سند ملکی ضروری است. ضمنا سند ملک ضمانتی باید اداری یا مسکونی باشد. سود این وام 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 48 ماه است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

بعد از پرداخت این تسهیلات، سپرده متقاضیان مسدود نخواهد شد و آن‌ها امکان بهره برداری از حساب خود را حتی در ایام پرداخت اقساط دارند.

جزئیات بیشتر درباره وام 1.5 میلیارد تومانی طرح هم کار

متقاضیانی می‌توانند برای وام طرح همکار بانک توسعه تعاون درخواست دهند که بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی نداشته باشند. افراد حقوقی هم امکان درخواست این تسهیلات را دارند، منتهی باید اظهارنامه مالیاتی، مجوز فعالیت و صورت‌های مالی مورد نظر بانک را ارائه دهند. بانک توسعه تعاون حداکثر تا 80 درصد ارزش ملک ارزیابی شده، تسهیلات  پرداخت خواهد کرد. پرداخت هزینه‌های جانبی تشکیل پرونده و حق کارشناسی ملک برعهده خود متقاضیان است.

در صورتی که بانک به متقاضی وام 1.5 میلیاردی را با میزان بهره مشخص شده بپردازد و مدت زمان بازپرداخت هم 48 ماه تعیین شود، مبلغ هر قسط برای وی 58 میلیون و 749 هزار و 999 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ تسهیلات هم 819 میلیون و 999 هزار و 962 تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “وام 1.5 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون برای چه کسانی مناسب است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز