شرایط دریافت وام 20 میلیونی و 50 میلیون تومانی بانک آینده

لست سکند

بانک آینده در دو طرح متفاوت با مقدار تسهیلات مختلف، برای مشتریان خود امکان خرید آسان انواع کالاها را فراهم کرده است. افراد با دریافت وام 20 میلیونی و 50 میلیون تومانی این بانک امکان خرید کالاها را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها با وجود تورم و افزایش قابل توجه قیمت انواع کالاها، خرید سخت شده است. به همین منظور بانک آینده برای گسترش تنوع خدمات خود و همچنین فراهم کردن بستری برای خرید راحت کالاهای گوناگون، طرح‌های تسهیلاتی مختلفی را تدارک دیده است. بر اساس اطلاعات رده، وام این طرح‌ها تحت شرایطی به متقاضیان منتقل خواهد شد؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

وام 20 میلیونی طرح آینده داران

افرادی امکان دریافت وام طرح آینده داران را دارند که در یکی از شعب بانک آینده حساب بلندمدت داشته باشند. حداکثر مبلغ این وام 20 میلیون تومان و سود آن 4 درصد است. البته سود وام در صورتی 4 درصد خواهد بود که مدت زمان بازپرداخت 6 ماهه باشد. اگر مدت زمان پرداخت اقساط 12 ماه تعیین شود، سود تسهیلات 8 درصد است. ضمانت این طرح مسدودی سپرده است و افراد با مبلغ این وام امکان خرید از ایران مال را دارند.

راز آسمان پایتخت

اقساط وام در صورت پرداخت حداکثر مبلغ، تعیین بازپرداخت 6 ماهه و سود 4 درصد، 3 میلیون و 372 هزار و 330 تومان خواهد بود.

دریافت وام 50 میلیونی با ترنج کارت

افرادی که برای خرید کالاهای مصرفی بادوام کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از ترنج کارت بانک آینده بهره ببرند. حداکثر مبلغ این وام 50 میلیون تومان با سود 16 درصد است. متقاضیان این طرح تسهیلاتی باید دارای سپرده جاری باشند. ارائه ضامن رسمی برای دریافت این وام ضروری است و افراد با آن امکان خرید از فروشگاه‌های اسنوا را دارند. وام گیرندگان این امکان را دارند در مدت 36 ماه اقساط این تسهیلات را پرداخت کنند.

در صورت پرداخت حداکثر مبلغ وام با سود مذکور و تعیین مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه، مبلغ هر قسط یک میلیون و 757 هزار و 852 تومان است.

مختصری از تاریخچه بانک آینده

بانک آینده ار ادغام موسسه اعتباری صالحین، اعتباری آتی و بانک تات در سال 1391 شکل گرفت و بعد از طی مراحل مختلف، در سال 1393 مجوز فعالیت را از بانک مرکزی دریافت کرد.. سرمایه اولیه این بانک 800 میلیارد تومان بود. این مجموعه یک بانک تجاری خصوصی است که با 275 شعبه فعال خود در سراسر کشور انواع خدمات بانکی مجاز را به مشتریانش ارائه می‌دهد.

این مجموعه تاکنون تندیس شرکت‌های برتر ایران در سال 1396، لوح تقدیر پانزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس، تندیس ششمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد و … را به دست آورده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک آینده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام 20 میلیونی و 50 میلیون تومانی بانک آینده

  1. قاسم توانگر گفته:

    سلام انتضاردارم بانک آینده باید به مشتریان ثابت وفعال خود تسهیلات بالا با سود ۴درصد ومدت بازپرداخت ۱۲ ساله پرداخت کند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز