دریافت تخفیف همیشگی با سرویس جدید بلوبانک

تور لحظه آخری-کاماپرس

تخفیف همواره به عنوان مزیتی ارزشمند و بسیار کارآمد در خرید و فروش محسوب شده و امتیازات خاص و ویژه‌ای را در اختیار هر دو طرف یعنی خریدار و فروشنده قرار می‌دهد. بلوبانک سامان در همین راستا خدمتی جدید ارایه کرده که طی آن امکان دریافت تخفیف به ازای هر خرید برای مشتریان فراهم شده است.

به گزارش کاماپرس، با سرویس جدید بلوبانک سامان تحت عنوان «برگشت پول بلو»، مشتریان می‌توانند به ازای هر خرید علاوه بر دریافت تخفیف، کالای موردنیاز خود را با قیمتی کمتر تهیه کنید. به عبارتی با هر خرید بازگشت پولی بین نیم تا 7 درصد نصیب مشتری می‌شود.

دریافت تخفیف همیشگی با بلوکارت

با بلوکارت، خرید به یک تجربه سودمند و ارزشمند تبدیل می‌شود. به عبارت دیگر، در سرویس برگشت پول بلو، بخشی از هزینه خرید به عنوان پاداش یا تخفیف‌ همیشگی به حساب مشتری برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نحوه استفاد از سرویس برگشت پول بلو

برای استفاده از مزایای سرویس برگشت پول بلو، باید پس از هر خرید، مبلغ فاکتور از طریق بلوکارت پرداخت شود. در این حالت بخشی از مبلغ نهایی، در همان لحظه پرداخت و به عنوان تخفیف همیشگی به حساب فرد برمی‌گردد.

سرویس جدید بلوبانک در چه فروشگاه‌هایی اجرا می‌شود؟

اطلاعات و جزییات سرویس برگشت پول بلوبانک در بخش «فروشگاه» اپلیکیشن بلو ارایه شده است. پس از مراجعه به این صفحه و انتخاب گزینه «پاداش»، لیست بیش از 10 هزار فروشگاه حضوری و آنلاین ارایه دهنده سرویس برگشت‌ پول بلو، قابل مشاهده است.

این فروشگاه‌ها در سه بخش تحت عنوان «فروشگاه‌های آنلاین»، «پرفروش‌ها» و «فروشگاه‌های نزدیک شما» دسته‌بندی شده‌اند. در این قسمت همچنین، نام فروشگاه، درصد تخفیف و امکانات آن شامل «خرید روزانه»، «کافه و رستوران»، «زیبایی و سلامت»، «مد و پوشاک»، «تفریح و سرگرمی» و سایر موارد معرفی شده است.

استفاده از تخفیفات در فروشگاه‌های حضوری و آنلاین

برای برخورداری از تخفیفات سرویس برگشت پول در فروشگاه‌های حضوری باید از کارت‌خوان‌های «سامان کیش» استفاده کرده و در خریدهای آنلاین نیز مبلغ نهایی را تنها از طریق درگاه پرداخت بانک سامان پرداخت کنید.

در پایان شایان ذکر است که با استفاده از سرویس برگشت پول بلو، علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف‌های دائمی، وفاداری و رابطه مشتریان با فروشگاه‌ها تقویت می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بلوبانک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز