درجا زدن دلار در کانال ۲۳ هزار تومانی

امروز تا ساعت 14 در بازار داخلی، قیمت دلار 23 هزار و 794 تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته 635 تومان افزایش پیدا کرد. نرخ یورو هم 28 هزار و 541 تومان اعلام شده که در مقایسه با روز گذشته 0/47 درصد افت داشت.

به گزارش کاماپرس، نرخ تورم چین در 12 ماهه منتهی به می، مثبت 1/3 درصد اعلام شد. این نرخ تورم 0/4 درصد بیشتر از تورم ماه قبل و 0/2 درصد بیشتر از نرخ پیش بینی شده توسط کارشناسان بوده که این مقدار بیش از همه تحت تاثیر افزایش تورم بخش حمل و نقل قرار گرفته است.

این بالاترین تورم ثبت شده 10 ماه اخیر در چین بوده، البته طبق اخبار شبکه‌های اروپا و آمریکا در بیشتر کشورهای اروپایی و آمریکا هم شرایط مشابهی برقرار است، در واقع تورم در این مناطق هم رو به جلو حرکت می‌کند. رشد اقتصادی در دوازده ماهه منتهی به مارس در سطح منطقه یورو به طور متوسط منفی 1/3 درصد و در سطح اتحادیه اروپا به طور متوسط منفی 1/2 درصد بوده است. وضعیت ذکر شده در چین و کشورهای حوزه اروپایی بر روی قیمت ارزها در بازارهای خارجی موثر بوده است.

آریاک سفر

اما در بازار داخلی، پوند انگلیس هم تا ساعت 14:30 امروز معادل 33 هزار و 44 تومان بوده و نسبت به دو روز گذشته 4/57 درصد کاهش نرخ داشت. قیمت درهم امارات نیز معادل 6 هزار و 426 تومان اعلام شده که در مقایسه با بیست و هفتم خردادماه 229 تومان افت پیدا کرد. قیمت لیر ترکیه نیز معادل 2 هزار و 700 تومان اعلام شد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز