درباره لوکس‌ترین هتل تهران چه می‌دانید؟ + قیمت رزرو هتل استقلال

تور لحظه آخری-کاماپرس

هتل استقلال تهران به عنوان یکی از بهترین هتل‌های تهران، سابقه طولانی در ارائه خدمات هتل‌داری دارد. امکانات بسیار مطلوب هتل بین‌المللی پارسیان استقلال تهران به همراه آب و هوای عالی، آن را به مکانی محبوب برای اقامت تبدیل کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هتل پنج ستاره بین‌المللی پارسیان استقلال تهران در تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولیعصر به نام چهارراه پارک وی واقع شده است. موقعیت مناسب هتل استقلال در مجاورت خیابان ولیعصر و نمایشگاه بین‌المللی تهران، مزیت اصلی آن است. این هتل موقعیت مکانی و امکانات رفاهی بسیاری خوبی دارد. به همین دلیل به مکانی عالی برای میزبانی از تعداد زیادی از گردشگران و بازرگانان داخلی و خارجی تبدیل شده است.

هتل استقلال

هتل استقلال چه سالی ساخته شد؟

هتل استقلال از دو برج شرقی و غربی تشکیل شده است. برج غربی در سال 1340 تاسیس شد. ده سال بعد، در سال 1350، هتل برج شرقی نیز افتتاح شد. این هتل در سال‌های قبل از انقلاب اسلامی با نام هتل رویال هیلتون فعال بود و پس از سال 1357، به عضویت گروه هتل‌های پارسیان درآمد و به هتل بین‌المللی پارسیان استقلال تهران تغییر نام داد.

راز آسمان پایتخت

برج غربی هتل استقلال شبیه یک هتل قدیمی به نظر می‌رسد؛ اما به اندازه برج شرقی مجلل است. از طرفی برج شرقی با امکانات و خدمات مدرن‌تری توانسته است بسیاری از سلایق را برآورده کند. این هتل در زمینی به مساحت 70000 متر مربع، بزرگ‌ترین هتل در گروه هتل‌های پارسیان لقب گرفته است.

امروزه هتل استقلال تهران یکی از اعضای گروه هتل‌های پارسیان است که مانند سایر هتل‌های تحت پوشش این گروه از جمله هتل آزادی، اوین و… سابقه بسیار خوبی در پذیرایی دارد. این هتل دارای 15 طبقه و در مجموع 552 اتاق و سوئیت است. به طور کلی، برج های غربی و شرقی دارای صدها اتاق با ظرفیت‌های مختلف و ده‌ها سوئیت کوچک و بزرگ هستند. همه این اقامتگاه‌ها دارای امکانات و خدمات عالی هستند تا کام مسافران و میهمانان را شیرین کند.

با توجه به موقعیت جغرافیایی هتل و نوع خدمات ارائه شده، هتل استقلال یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های تهران برای اقامت است. این هتل همیشه محل زندگی افراد سیاسی خاص، تجار و بازرگانان، افراد مشهور و هیئت‌های داخلی بوده است.

شما برای رزرو اینترنتی هتل استقلال و سایر هتل‌ها، همچنین برای دریافت تخفیف ویژه سازمانی می‌توانید با شماره 02179515 تماس بگیرید یا به سایت سفرانه مراجعه کنید. در ادامه قیمت رزرو هتل‌ در تهران را مشاهده می‌کنید:

هتل استقلال

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز