داور زن ایرانی در جام جهانی مردان سوت می‌زند؟(تصاویر)

لست سکند

داور زن ایرانی در مسابقات فوتبال سالنی – فوتسال – جهان سوت می‌زند اما وی می‌گوید تمایلی ندارد داور فینال این مسابقات باشد.

به گزارش کاماپرس، گلاره ناظمی  بانوی داور ایرانی بر این باور است که قضاوت در جام‌جهانی فوتسال اتفاقی است که هر کسی نمی‌تواند تجربه‌اش کند اما وی توانسته به این موفقیت که – برای یک داور اوج قله حرفه ای است – را تجربه کند.

این داور زن ایرانی در مصاحبه با همشهری گفته است: از سال ‌۱۳۸۰ تا به امروز داوری کرده‌ام. مسیر طولانی بود و به لطف رسانه‌ها دیده شده‌ام. اینطور نیست که بگویم حتما باید برای مردان قضاوت کنی تا دیده شوی. هر کسی، هر جایی بهترین عملکرد خودش را به نمایش بگذارد، دیده می‌شود. بی‌انصافی است اگر بگویم حمایت نیست. من برای داوری در مسابقاتی که قبل از این دعوت شده‌ام، هیچ‌وقت مشکلی نداشته‌ام. هیچ‌کس به من نگفت نمی‌توانی بروی. فدراسیون و بقیه همیشه حمایت کرده‌اند. تیم ما در جام‌جهانی هست، خبرنگاران هم در مسابقات حضور دارند. آنها هم مثل همیشه از من حمایت می‌کنند.

خانم ناظمی درباره آرزوهای محقق شده و نشده خود نیز گفته است: در جام باشگاه‌های جهان دوست داشتم بازی بارسلونا را سوت بزنم که زدم. اینجا هم خیلی تیم‌ها برایم فرقی نمی‌کند ولی دوست دارم بازی برزیل را داوری کنم فقط به‌خاطر فالکائو.

راز آسمان پایتخت

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تمایل دارد داور فینال جام جهانی باشد نیز می گوید:نه، دلم نمی‌خواهد داوری فینال به من برسد. فینال تنها بازی‌ای است که اصلا نمی‌خواهم بهش فکر کنم. دوست دارم تیم ایران به فینال برسد.

وقتی یک داور زن با اعتراض بازیکنان مرد مواجه می شود ممکن است واکنش های خاصی از خود بروز دهد اما این بانوی داور ایرانی در این باره می گوید: داور و داوری با اعتراض گره خورده است. کم پیش می‌آید در یک بازی ۲ تیم از داوری راضی باشند. قبول دارم همیشه اشتباه هست ولی تعداد داوران فوتبال و فوتسال ما و توانایی‌هایشان بی‌نظیر است. من خودم را نماینده این داوران می‌دانم. مثل گلاره ناظمی و بهتر از او خیلی در ایران هستند که خیلی بیشتر هم زحمت کشیده‌اند ولی دیده نشده‌اند.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز