دانگ فنگ گلوری 580 به زودی به بازار ایران می آید+ عکس

خودروی چینی دانگ فنگ گلوری ۵۸۰ به زودی وارد بازار ایران می شود.

به گزارش کاماپرس، دومین کراس‌اور جدید دانگ‌فنگ به زودی در خیابان‌ها ایران تردد می کند. گفته می شود خودروسازی اسنا (SNA) که در زمینه مونتاژ خودروهای سنگین و همچنین ون، با شرکت‌های چینی همکاری می کند، حالا به ساخت خودروهای سواری روی آورده است و گلوری 580 نیز احتمالا اولین محصول این شرکت خواهد بود.

این کراس‌اور دانگ‌فنگ هم مثل دیگنیتی بهمن موتور، محصولی از جوینت‌ونچر DFSK است. همین موضوع احتمال عرضه آن در آینده‌ای نزدیک، را بیشتر می کند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

مشخصات فنی دانگ فنگ گلوری 580

آریاک سفر

دانگ‌فنگ‌ برای سال 2018، اولین فیس‌لیفت گلوری 580 را معرفی کرد که در آن، سپرها، چراغ‌های جلو و عقب، مه‌شکن‌ها، رینگ‌ها و داشبورد تغییر کرده بود.

گفتنی است نسخه‌ای از گلوری 580 که با پلاک گذرموقت در کشورمان درحال تردد است، مربوط به فیس قدیمی گلوری بوده و مدت‌هاست تولیدش در چین متوقف شده است. دانگ فنگ گلوری 580، از همان ابتدای ورودش به بازار چین، با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ فروخته می‌شد که کد موتور SFG15TA داشت و قدرتش به حدود 147 اسب بخار و گشتاورش نیز به 220 نیوتن متر می‌رسید.

اما دانگ فنگ از سال 2020 نسخه ارتقایافته موتوری 1.5 لیتری توربوشارژ خود را با کد جدید HD15A معرفی کرد که در آن، قدرت با جهش 30 واحدی، به حدود 177 اسب بخار و گشتاور نیز با جهش 50 واحدی، به 270 نیوتن متر رسیده است. این موتور جدید، فقط با گیربکس CVT قابل سفارش است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

گلوری 580 با چه قیمتی در ایران عرضه می شود؟

به گزارش با ما، دانگ فنگ گلوری 580 در رده کراس‌اورهای جمع و جور است. مدل 2021 دانگ فنگ گلوری 580 در بازار چین، قیمتی حدود 80 تا 115 هزار یوآن دارد که معادل تقریبی 12 تا 17 هزار دلار است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز