خودرو همچنان در بازار بورس پیش می‌تازد

امروز هم شاخص کل بورس نسبت به چهارشنبه گذشته 11 هزار و 631 واحد کاهش پیدا کرد و یک میلیون و 322 هزار و 634 واحد شد. شاخص کل هم وزن هم در مقایسه با سه روز پیش، 3 هزار و 574 واحد کم شد و به محدوده 350 هزار و 195 واحدی رسید. نمادهای «خودرو»، «کگل» و «پارسان» بیشترین اثر را در بورس امروز داشتند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به اعتقاد برخی کارشناسان فعال بورس، روشن شدن تکلیف نتیجه مذاکرات وین برای این بازار اهمیت زیادی دارد. در واقع این گروه معتقدند که افت نرخ دلار روی روند بازار سرمایه و قیمت بسیاری از سهام‌ها موثر است.

البته در این میان کارشناسانی هم معتقدند که پیشرفت مذاکرات برجام چندان قابل تصور نیست و با وجود عزم جدی دو طرف برای انجام توافق، اما چنین اتفاقی در عمل بعید به نظر می‌رسد.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

شاید طی هفته جاری اتفاقات جدی‌تری درباره مذاکرات برجام رخ دهد. زیرا طبق اخبار منتشر شده، باقری کنی قصد دارد برای رایزنی‌های بیشتر به ایران بازگردد و شاید این عامل در تسریع روند مذاکرات و مشخص شدن آینده برجام اثرگذار باشد. با این حال در بازارهای مالی دیگر خوش بینی‌ها درباره حصول نتیجه مذاکرات برجام بسیار قوی به نظر می‌رسد.

خلاصه‌ای از وضعیت امروز بورس

امروز حجم معاملات خرد بازار به 3.9 میلیارد سهم رسید و ارزش آن‌ها هم 19 هزار و 243 میلیارد ریال اعلام شد. بیشترین ارزش معاملات امروز مربوط به سهام «خودرو»، «فولاد» و «خگستر» بود. سهام «غپاک»، «زقیام» و «غصینو» هم بیشترین افزایش قیمت پایانی را در بورس امروز داشتند.

در پایان معاملات امروز بورس، ارزش صف‌های فروش نسبت به روز چهارشنبه 80 درصد بالا رفت و به هزار و 640 میلیارد ریال رسید. اما ارزش صف‌های خرید 47 درصد نسبت به سه روز گذشته کمتر شد.

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز