خودرو نو را به قیمت ماشین دست دوم بخرید

لست سکند

شرایط اقتصادی کنونی، امکان خرید نقدی خودروی صفر را برای بسیای از مردم سحت و حتی غیرممکن کرده است. در این شرایط، افراد می‌توانند از دو روش ماشین دار شوند؛ یکی آنکه خودرو دست دوم نقدی بخرند و دیگری آنکه در طرح های فروش خودرو قسطی شرکت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اگر کسی قصد خرید خودرو کارکرده داشته باشد، باید به این مسئله توجه کند که همان مابه‌التفاوت خودرو نو و کارکرده را، در آینده باید صرف تعمیرات ماشین دست دوم کند. طبیعی است که به مرور زمان خودروها فرسوده شده و ایراداتشان آشکار می‌شود. همچنین خرید خودرو کارکرده یعنی فرد از خدمات گارانتی بی‌بهره می‌ماند.

در همین زمینه بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

علاوه بر آن، خریداران خودروهای جدید معمولاً می‌توانند ویژگی‌هایی مانند رنگ و هر گونه لوازم جانبی مورد نظر خود را برای یک مدل خودرو خاص انتخاب کنند در حالی که وقتی خرید نقدی خودرو کارکرده انتخاب شود، انتخاب محدودتر می‌شود، پس منطقی آن است که یک خودروی نو به صورت قسطی خریداری شود، یعنی راه دوم!

خرید قسطی خودرو

خرید نقدی برای وسیله‌ای که استهلاک‌پذیر است معقول و منطقی نیست. از طرفی در شرایطی که روز به روز قدرت پول کاهش پیدا می‌کند و قیمت‌ها بالا می‌رود، شرکت در طرح‌های فروش خودرو از دم قسط به نوعی سرمایه‌گذاری معقول و منطقی است. درواقع، اگر همین میزان سرمایه اندک را به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفته شود، با شرکت در طرح‌های فروش خودرو از دم قسط می‌توان یک خودرو مدل بالاتر را انتخاب کرد.

خودرو قسطی از کجا بخریم؟

سایاخودرو فروش از دم قسط محصولات ایرانی و خارجی را با بهترین شرایط از سر گرفته است. این مجموعه در زمینه فروش اقساطی سایپا ، ایران خودرو، پارس خودرو، گروه بهمن و فروش اقساطی کرمان موتور به صورت از دم قسط فعالیت می‌کند و امکان خرید اقساطی خودروهای خارجی را نیز فراهم کرده است. همچنین امکان تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی مشتری و نیز تعیین زمان بازپرداخت به شکل بلند مدت نیز  وجود دارد.

مرتبط با : سایا خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز