بهترین خودروهای خارجی ؛ هم قیمت پراید !

قیمت بسیاری از خودروهای داخلی روز به روز در حال افزایش است. مردم برای خرید خودرویی مانند پراید 190 میلیون تومان نقدینگی داشته باشند. در حالی که با همین مقدار پول خارج از کشور امکان خرید خودروهای کارکرده اما باکیفیت وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تا چند سال قبل با پرداخت 190 میلیون تومان، امکان خرید خودرو کره‌ای باکیفیت وجود داشت. اما در حال حاضر این مبلغ برای خرید پراید کفاف می‌دهد و با توجه به ادامه رشد قیمت‌ها، شاید تا چند وقت دیگر با این پول حتی همان پراید را هم نتوان خرید. پرداخت این مبلغ برای خودرویی مثل پراید واقعا زیاد است. با این وجود حساسیت چندانی هم نسبت به افزایش شدید قیمت‌ انواع خودروها در بین فعالان این حوزه و خودروسازهای داخلی وجود ندارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با این حال اگر فردی خارج از ایران زندگی کند، با پرداخت مبلغ مشابه، امکان خرید خودروهای کارکرده از برند لکسوس، تویوتا و حتی لینکلن را دارد. در ادامه تعدادی از خودروهای معروف که هم قیمت پراید هستند، برای خوانندگان معرفی می‌شود؛

آریاک سفر

1- تویوتا پریوس 2012

این محصول شرکت تویوتا، از گروه سدان خانوادگی است. پریوس در چهار مدل مختلف با امکاناتی نظیر موتور 1.8 لیتری، دنده و گیربکس اتوماتیک، کنترل گر آب و هوا، سیستم پخش کننده دی وی دی / وی سی دی، کیسه هوا، کروز کنترل و سایر امکانات به بازار عرضه می‌شود.

2- تویوتا کمری سولارا 2008

مدل 2008 تویاتا سولارا از نمای جلو به لکسوس ای اس شباهت دارد و از نمای عقب شبیه لکسوس اس سی است. مصرف سوخت این خودرو به نظر مناسب بوده و با توجه به حجم موتور و سال ساخت تغییر می‌کند. کمری سولارا با اینکه یک خودروی کوپه است اما فاصله محوری آن با مدل سدان فرق چندانی ندارد. این مدل دارای گرمکن صندلی‌های جلو، سانروف برقی، کروز کنترل، تهویه خودکار و … است.

3- هوندا فیت 2016

این مدل خودرو که با نام جاز در برخی بازارها شناخته می‌شود، یک هاچ بک جمع و جور، جذاب و خوش قیافه است. نسل سوم این خودرو امکانات جدیدی مانند موتور بهتر، سیستم انتقال نیروی جدید، ایمنی بیشتر و فضای داخلی مناسب‌تر را داشت. نسل سوم هوندا فیت در سال 2016 به بازار عرضه شد و اکنون با هزینه 190 میلیون تومانی امکان خرید آن در خارج از کشور وجود دارد.

4- لکسوس آی اس 2012

این خودرو یکی از مدل‌‌های محبوب لکسوس در سال 2011 است که با شتاب و عملکرد مناسب و کیفیت ساخت بالا توانست در آن زمان نظر مشتریان را جلب کند. این خودرو دارای گیربکس شش دنده اتوماتیک و حجم موتور سه لیتری است. روکش چرم صندلی‌ها، سردکن و گرم کن صندلی جلو، سیستم تهویه، مانیتور هفت اینچی و… از ویژگی‌های این مدل خودرو محسوب می‌شود.

5- لینکلن ام کی اس 2012

لینکلن از برندهای محبوب خودروساز در کشور آمریکا است و حجم موتور 3.7 لیتری دارد. حداکثر قدرت این اتومبیل 273 اسب بخار است. این خودرو امکاناتی مثل سیستم ضد قفل، ترمز الکترونیکی و کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو را دارد.

مرتبط با : تویوتالکسوسلینکلنهوندا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین خودروهای خارجی ؛ هم قیمت پراید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز