خودرو حریف فملی نشد؛ سرخ پوشی ادامه دار بورس

ریزش شاخص کل تبدیل به یک سنت شده و امروز هم این شاخص در مقایسه با روز گذشته 4 هزار و 272 واحد بالا رفت و به مرز یک میلیون و 306 هزار و 533 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز نسبت به دیروز هزار و 395 واحد کم شد و در محدوده 345 هزار و 85 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، حجم معاملات خرد امروز بازار بورس به 5.7 میلیارد رسید. ارزش معاملات خرد طی روز جاری هم 19 هزار و 819 هزار میلیارد ریال شد. نمادهای «فملی»، «خودرو» و «وبملت» بیشترین تاثیر را در شاخص کل روز جاری بورس داشتند.

بیشترین ارزش معاملات امروز هم مربوط به نمادهای «خودرو»، «وبملت» و «کالا» بود. نمادهای «بساما»، «کمنگنز» و «فروس» هم طی روز جاری بیشترین افزایش قیمت پایانی را در بورس به ثبت رساندند.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

صبح امروز بورس تهران نظاره گر معاملاتی کم رمق و توام با غلبه عرضه بر تقاضای سهام در اغلب نمادهای معاملاتی بود. البته در نیمه اول امروز حجمی از تقاضا در اغلب نمادهای معاملاتی از جمله گروه خودرویی‌ها شکل گرفت که در ادامه با انتشار خبرهایی در مورد مذاکرات هسته‌ای و انتظارات مختلف درباره نتیجه آن، مجددا شاخص کل بورس کاهش پیدا کرد.

تلاش عمده این روزهای بازار بورس چیست؟

به نظر می‌رسد در حال حاضر تنها تلاش بازار سهام حفظ کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی باشد. البته اگر انتشار اخبارهای مختلف و موثر دیگر باعث پوچ شدن این تلاش‌ها نشود. اما امروز شاخص فرابورس نسبت به روز گذشته 3 واحد بالا رفت و به مرز 17 هزار و 875 واحدی دست پیدا کرد. طی روز جاری در این بازار سه میلیارد و 125 میلیون سهم و اوراق مالی به ارزش بیشتر از هزار و هزار میلیارد ریال معامله شد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز