خودرو جدید محمدرضا گلزار را ببینید

طی مراسم رونمایی از اکستریم VX، شرکت مدیران خودرو؛ وارد کننده این خودرو جدید، محمدرضا گلزار را به عنوان اولین اکستریمر ایران معرفی کرد.

به گزارش کاماپرس، این بازیگر معروف که به عنوان سفیر برند اکستریم معرفی شد، هنگام حضور بر روی سن مراسم خاطر نشان کرد که همیشه به خرید خودروهای مختلف علاقه داشته و سعی کرده تا باکیفیت‌ترین‌ها را انتخاب کند.

خودرو جدید محمدرضا گلزار را ببینید-کاماپرس

خودرو جدید محمدرضا گلزار را ببینید-کاماپرس

مشخصات خودرو اکستریم VX

خودرو اکستریم VX از یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. نیروی تولیدی پیشرانه در این خودرو از طریق یک جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه به هر چهار چرخ منتقل می‌شود و این یعنی با یک شاسی بلند دو دیفرانسیل و کاملا لوکس مواجه هستیم.

خودرو جدید محمدرضا گلزار را ببینید-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

امکانات و آپشن‌های اکستریم VX

اکستریم VX به امکاناتی نظیر ۲۶ رادار کمکی برای رانندگی، اتوپارک، سیستم خروج از پارک اتوماتیک، ورود و استارت بدون کلید، دوربین‌ ۳۶۰ درجه، سقف پانورامیک، سیستم فرمان صوتی و شارژر بی‌ سیم (وایرلس) مجهز شده است.

تنظیم برقی صندلی‌های عقب، تهویه دوکاناله اتوماتیک، دریچه تهویه ردیف عقب، سیستم کنترل کشش و سیستم کنترل پایداری و کروز کنترل تطبیق‌ پذیر نیز از دیگر امتیازات این خودرو محسوب می‌شود.

همچنین، رانندگی نیمه‌ خودران، رادار خطی و رادار نقطه کور، نوربالای خودکار، ترمز پارک برقی، سیستم اتوهلد و ترمز پارک برقی، سنسور نور و باران و کنترل حرکت در سربالایی از دیگر امکانات این خودرو است.

به نقل از اسب بخار، رادار تابلوخوان، تنظیم حالت رانندگی، صندلی‌های برقی جلو، آینه الکتروکرومیک و تریم چرم داخلی و… از دیگر آپشن‌های اکستریم VX به شمار می‌رود.

در ویدیو زیر خودرو اکستریم vx از نزدیک بررسی شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز